Praca w Urzędzie Miasta
RZESZÓW.
ORA-K.2110.40.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Inspektora w Wydziale Polityki Społecznej
(Referat do spraw Kontroli i Monitoringu)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- wymagany profil: prawo, administracja, nauki społeczne, ekonomiczne lub humanistyczne,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni
praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o samorządzie powiatowym, o opiece nad dziećmi w wieku do
lat 3, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, prawo przedsiębiorców,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta
Rzeszowa,
- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda
w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie kontroli podmiotów organizujących pracę z rodziną, placówek
wsparcia dziennego, organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej, rodzin
zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, placówek opiekuńczo –
wychowawczych,
- prowadzenie kontroli w żłobkach, klubach dziecięcych oraz dziennych opiekunów
działających na terenie Miasta w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki,
- prowadzenie kontroli/wizyt monitoringowych umów związanych z realizacją przez
organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu
ochrony zdrowia, profilaktyki uzależnień oraz polityki społecznej,
- prowadzenie kontroli/ wizyt monitoringowych zadań dofinansowanych ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
- prowadzenie kontroli/ wizyt monitoringowych programów nadzorowanych
i realizowanych przez Wydział Polityki Społecznej, w tym programy zdrowotne,
programy profilaktyczne,
- prowadzenie kontroli/wizyt monitoringowych programów dotyczących zajęć
sportowych i gimnastyki korekcyjno – kompensacyjnej oraz zajęć z zakresu
profilaktyki uzależnień realizowanych w rzeszowskich szkołach,
- prowadzenie postępowań kontrolnych planowanych, sprawdzających i doraźnych,
- sporządzanie protokołów kontroli, sprawozdań z kontroli oraz projektów wystąpień
pokontrolnych,
- kontrola umów realizowanych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej Centrum Leczenia Uzależnień w Rzeszowie,
- prowadzenie czynności związanych z wydawaniem opinii dotyczących spełniania
wymagań sanitarno – lokalowych w klubach dziecięcych,
- prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie placówki
wsparcia dziennego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
oraz komputerowego i narzędzi informatycznych,
- praca wymaga wyjazdów i wyjść bezpośrednio do podmiotów
kontrolowanych/monitorowanych,
- praca okresowo realizowana bezpośrednio w siedzibie podmiotu
kontrolowanego/monitorowanego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Polityki
Społecznej (Referat do spraw Kontroli i Monitoringu) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do
dnia 27 maja 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych
osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury
naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00- 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
DO POBRANIA