Powiat Rzeszowski
Adam Dziedzic - kandydat do Sejmu

Przyśpiesza handlowa ofensywa marek dyskontowych

Opublikowano: 2023-09-10 16:00:21, przez: admin, w kategorii: Opinie

Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Rekrutacja na studia WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa
Krystyna Wróblewska - kandydatka do Sejmu RP

W ostatnich dwóch latach Pepco rozrosło się o kolejnych 550 sklepów. Sieć Dealz, która w 2021 r. posiadała jedynie 75 punktów sprzedaży w kraju, na koniec roku ma mieć ich już 340.

Grażyna Szarama - kandydatka Prawa i Sprawiedliwości

HalfPrice, zaliczana do nowych marek na rynku, w 2021 r. posiadała 40 punktów sprzedaży, a n a koniec br. ich liczba wzrosnąć do 120.

Action w ostatnich dwóch latach potroił liczbę sklepów, ze 119 do ponad 300.

- Retail parki zawsze wypełnione były przede wszystkim markami dyskontowymi, natomiast w galeriach handlowych dominowały marki droższe - mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors. – Teraz to się zmienia, najemcy z parków handlowych przenikają bardzo mocno do galerii handlowych, to buduje ich atrakcyjność.

 .

Więcej o: handel, dyskonty