Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

DGN Projekt opracuje projekt obwodnicy Nowego Żmigrodu

Opublikowano: 2023-05-27 12:13:35, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

POWIAT JASIELSKI. Wykonawcę wyłoniono w drugim przetargu, ale... tanio nie będzie.

Fot. nowyzmigrod.eu

Fot. nowyzmigrod.eu

 

Postępowanie prowadziło co prawda starostwo w Jaśle, ale inwestorem przedsięwzięcia jest samorząd województwa. Docelowe zadanie inwestycyjne nosi nazwę „Budowa obwodnicy Nowego Żmigrodu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 993”.

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

Limit kosztów za realizację zamówienia ustalono na 200 tys. zł. Do drugiego przetargu stanęło dwóch wykonawców: DGN Projekt z Krakowa, z ceną oferty 731 850 zł oraz firma CertusVia z Warszawy, która wyceniła ofertę aż na 1 183 260 zł.

Starostwu udało się znaleźć brakującą kwotę i ostatecznie zdecydowano się na wybór oferty krakowskiej firmy.

Zamówienie starostwa dotyczyło nie tylko samej dokumentacji projektowej, ale także uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności. Wykonawca ma później pełnić nadzór autorski nad realizacją inwestycji.

Zakresem zadania objęta mają być w szczególności: „budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993, jako obwodnicy Nowego Żmigrodu, o długości ok. 920 m. Przewidywany początek zadania zlokalizowany jest na projektowanym w ramach zadania - ,, Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla” (…) skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 993 i 992 (...); budowa obiektów inżynierskich (mostów/przepustów) w ciągu ww. nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 i/lub budowa/przełożenie koryta potoku Niegłoszcz” oraz budowa i przebudowa infrastruktury technicznej na odcinku drogi wojewódzkiej nr 993.

Projektowana obwodnica będzie drogą jednojezdniową o dwóch pasach ruchu. Szerokość jezdni na odcinkach prostych wyniesie 7 m (2 pasy ruchu po 3,5m każdy), do tego pobocze bitumiczne o szerokości 0,5m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75m. Powstać też mają ciągi piesze i rowerowe oraz cała infrastruktura techniczna.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij