Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Asystentka dyrektora biura

Opublikowano: 2023-03-16 21:58:54, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

Obowiązki:

1.Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w porozumieniu z biurem rachunkowym tj. prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę-zleceń, karty czasu pracy, zleceń, wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy , urlopy itp.

2.Sporządzanie zestawień finansowych,

3.Sporządzanie umów, porozumień w oparciu o wytyczne przełożonego,

4.Składanie terminowe dokumentacji w biurze rachunkowym i projektowym,

5.Kontrola bieżąca rozliczeń i płatności pracowniczych oraz opłat i rachunków,

6.Przygotowywanie umów m.in.: o pracę, zleceń, aneksów z osobami fizycznymi i prawnymi zgodnie z wytycznymi przełożonego,

7.Przygotowanie zaświadczeń, pism elektronicznie i tradycyjnie,

8.Bieżąca kontrola finansów podatki dochodowy i vat+ realizacja płatności,

9.Przygotowywanie podstawowej dokumentacji do dotacji i pożyczek,

10.Uzupełnianie i czuwanie nad terminowością składania sprawozdań,

11.Rozliczenia excel działalności bieżącej i sezonowej,

12.Prowadzenie bazy członkowskiej,

13.Przyjmowanie zapisów na kursy i szkolenia,

14.Przygotowywanie dokumentacji Zarządów na podstawie wytycznych przełożonego,

15.Aktualizacja dokumentów w szczególności regulaminów i umów,

16.Obsługa elektroniczna wniosków i pism z instytucjami publicznymi,

17.Współpraca z kadrą pracowniczą,

18.Archiwizowanie dokumentów,

19.Konsultacje i zakupy dla biura,

20.Rekrutacja zleceniobiorców z weryfikacją uprawnień,

21.Działania na wypracowanych procedurach z możliwością.

Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana

Płaca:od 3 490 zł brutto

Wymagania

1) wykształcenie Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki zarządzanie, administracja kierunek / specjalność zarządzanie/administracja

2) umiejętności sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie, szybkość działania, umiejętność rozwiązywania problemów samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, kreatywność i otwartość na innowacje, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, punktualność, komunikatywność i samodzielność w działaniu nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność raportowania, mile widziane zainteresowanie lub powiazania z branżą,

3) uprawnienia bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), prawo jazdy kat. B 4) doświadczenie zawodowe Co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

Adres: Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu

Miejsce pracy: Paderewskiego 51c/24, 35-328 Rzeszów

E-mail:praca@pirkfis.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij