Stalowa Wola zamawia Strategię marki miasta oraz jej logo
STALOWA WOLA. Zadanie jest realizowane w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020, przy współfinansowaniu ze środków UE z Funduszu Spójności.
Fot. stalowawola.pl
Oczywiście głównym celem strategii będzie budowa silnej i prestiżowej marki Stalowej Woli ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału gospodarczego, inwestycyjnego, sportowego, naukowego, przyrodniczego, turystycznego oraz wytworzenie u mieszkańców silnego poczucia identyfikacji z wizerunkiem miasta. Strategia będzie stanowiła podstawę do stworzenia wizerunku, określenia misji, wizji i wskazania głównych kierunków działań na kolejne lata wraz z planem ich wdrożenia.
Cele szczegółowe przyszłego dokumentu to m.in.: „wykreowanie silnej i rozpoznawalnej marki „Miasto Stalowa Wola”, zawierającej logo, slogan i inne elementy umożliwiające odbiorcom identyfikację z miastem; (…) świadome, ukierunkowane, skoordynowane i spójne zarządzanie wizerunkiem marki miasta; koordynacja działań promocyjnych w różnych obszarach i na różnych poziomach w celu zwiększenia ich skuteczności i efektywności; integracja i dobra komunikacja wewnętrzna urzędu i innych jednostek organizacyjnych miasta, podmiotów gospodarczych oraz organizacji pozarządowych wspólnie promujących markę miasta; wypracowanie założeń komunikacji wizualnej miasta, g. tworzenie szerokiej płaszczyzny integracji mieszkańców oraz podejmowanie wspólnych działań na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku miasta; efektywne podniesienie konkurencyjności oferty inwestycyjnej, kulturalnej, sportowej, i turystycznej Stalowej Woli”.
Pomysły i rozwiązania zawarte w Strategii mają być na tyle elastyczne, aby mogły być podstawą do dalszych działań w dłuższym horyzoncie czasowym - 2030+.
Strategia marki Stalowej Woli powinna uwzględniać również potencjał Czwórmiasta, czyli: Stalowej Woli-Tarnobrzega-Sandomierza oraz Niska i rozwój marki miasta na ich tle.
Dokument powinien być gotowy do połowy maja 2023 r. Wyłoniony wykonawca będzie mógł skorzystać z szeregu badań i analiz, które miasto realizowało w ostatnich latach. Termin składania ofert wyznaczono na 31 stycznia.