Ile wyda samorząd wojewódzki na kolejną „lotniczą” promocję regionu?
PODKARPACKIE. Jedyną ofertę złożyła firma Ryanair DAC z Dublina. Jej cena to 27 675 000 zł.
Fot. Pixabay/CC0
To dokładnie tyle, ile w budżecie zarezerwował na to zadanie Urząd Marszałkowski w Rzeszowie. Jeśli dojdzie do podpisania umowy, to będzie ona obowiązywać do połowy grudnia 2025 r.
A, przypomnijmy, chodzi o „realizację międzynarodowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego z wykorzystaniem narzędzi promocji należących do przewoźnika lotniczego”. To oczywiście nic nowego. Takie działania Urząd Marszałkowski prowadzi już od wielu lat. Poprzednia kampania kończyła się w poprzednim miesiącu.
Jak można przeczytać w zamówieniu „wykorzystanie potencjału transportowego przewoźnika lotniczego oraz infrastruktury lotnisk o randze międzynarodowej pozwoli na szerokie dotarcie do zakładanej grupy docelowej, a szerokie spektrum oferowanych przez przewoźnika lotniczego oraz lotnisk nośników promocyjnych, pozwoli na maksymalne zintensyfikowanie ruchu przyjazdowego”.
Głównym celem kampanii jest zbudowanie w wybranej grupie docelowej świadomości i przekonania, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, a także „pokazanie województwa jako regionu, który stawia na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, regionalne i tradycyjne produkty, przez co staje się najlepszym miejscem do inwestycji ale także i życia, pracy i odpoczynku”.
Podstawową grupą docelową będą więc przedsiębiorcy działający w różnych sektorach gospodarki, ale także potencjalni turyści.
Innymi słowy, materiały reklamujące nasze województwo nadal będzie można spotkać m.in. w samolotach wybranego przewoźnika lotniczego, na jego stronie internetowej, w jego elektronicznym newsletterze przesyłanym do pasażerów, w mediach społecznościowych linii lotniczej oraz niektórych wydawnictwach promocyjnych.