Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Aż osiem ofert na opracowanie „Strategii marki i komunikacji marketingowej Przemyśla”

Opublikowano: 2022-11-30 16:08:26, przez: admin, w kategorii: Samorządy

PRZEMYŚL. Strategia miałaby obejmować lata 2024 -2030. Z wyborem wykonawcy nie powinno być problemu.

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

 

Miasto bowiem zarezerwowało na to zadanie 266 979 zł. Aż sześciu oferentów zmieściło się cenowo w założonym limicie.

Co prawda najtańsza oferta, lubelskiej spółki Synergia, wyceniona jest jedynie na 95 940 zł, ale miasto może domagać się wyjaśnień co do tak niskiej wyceny. Spośród pozostałych ofert ich ceny przedstawiają się następująco: Instytut Badawczy IPC z Wrocławia -193 479 zł, Brainstorm Group z Dąbrowy Górniczej - 209 100 zł, Cpoint z Warszawy - 213 720 zł, InteractiveVision z Rzeszowa - 239 112 zł, konsorcjum 2BA z Nysy i Grupa Badawcza DSC z Wrocławia - 253 503 zł. Dwie najdroższe oferty wycenione z kolei zostały na 300 tys. zł i 305 827 zł (Avalue z Warszawy oraz Locativo z Krakowa).

Opracowanie nowej strategii ma służyć późniejszemu przygotowaniu koncepcji marki opartej na opracowaniu spójnego, trwałego wizerunku, walorów i oferty turystycznej Przemyśla.

Zamawiana strategia ma również pomóc w zdiagnozowaniu problemu miasta, „które jest atrakcyjne turystycznie i mogłoby czerpać z tego faktu znacząco większe korzyści, jednakże nie w pełni wykorzystuje posiadany w tym zakresie potencjał”.

Zanim powstanie samo opracowanie, wyłoniony wykonawca będzie musiał przeprowadzić badania marki i wizerunku Przemyśla. Zadanie obejmować będzie opracowanie i przeprowadzenie trzech rodzajów badań i analiz wraz z raportami dla oceny wizerunku miasta z różnych poziomów: badania tożsamości marki i wizerunku wewnętrznego Przemyśla w społeczności lokalnej; badania tożsamości marki i wizerunku zewnętrznego Przemyśla wśród mieszkańców Polski oraz badania przyjazdowego ruchu turystycznego do Przemyśla w roku 2023.

Pierwsze z nich mają być realizowane od stycznia do lutego przyszłego roku, drugie od marca do kwietnia zaś trzecie w czerwcu. Każde z nich musi zakończyć się sporządzeniem odpowiedniego raportu cząstkowego.

Dopiero później wykonawca zamówienia będzie mógł przystąpić do opracowania właściwej analizy i strategii na przyszłość.

Gotowa strategia, już po konsultacjach społecznych, powinna być gotowa jesienią przyszłego roku.

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij