Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

I znów fiasko przetargu na projekt rozbudowy ul. Zawiszy od ul. Architektów wraz z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego w Rzeszowie

Opublikowano: 2022-11-29 15:06:30, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Na przetarg nie wpłynęła żadna oferta. Być może z powodu przewidzianej na to zadanie kwoty - 250 tys. zł.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Bo zakres miejskiego zamówienia jest spory, więc i pracy przy opracowywaniu dokumentacji projektowej byłoby dużo.

 

Przypomnijmy, chodziło o opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na rozbudowę ul. Zawiszy na odcinku od ul. Podkarpackiej w kierunku do ul. Architektów (bez przejazdu kolejowego) wraz z budową drogi od ul. Zawiszy do ul. Boya Żeleńskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi, z uzyskaniem decyzji o ZRID oraz pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.

 

Całą przyszłą inwestycję (a zarazem zakres zamawianej dokumentacji projektowej) miasto podzieliło na trzy części. W sumie chodzi o przebudowę 1168 m dróg.

 

Pierwsza obejmować ma: „rozbudowę ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej w kierunku ul. Architektów (odcinek 1 - do przejazdu kolejowego) na długości ok. 347 m, rozbudowę ul. Zawiszy od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Architektów (odcinek 2) na długości ok. 112 m, budowę drogi od ul. Zawiszy do ul. Boya Żeleńskiego (odcinek 3) na długości ok. 166 m.

 

Z kolei druga część dotyczy budowy nowej drogi o długości ok. 243 m, zaś trzecia - budowy drogi od ul. Podkarpackiej do ul. Zawiszy o długości ok. 300 m.

 

Zamawiana dokumentacja miała zawierać również projekty przebudowy kilku skrzyżowań (m.in. ul. Podkarpackiej z ul. Zawiszy, ul. Podkarpackiej z ul. Poznańską), czy budowy skrzyżowania ul. Zawiszy z projektowaną drogą w kierunku ul. Boya Żeleńskiego. Do tego przebudowany miałby zostać także przejazd kolejowo-drogowy linii kolejowej nr 106 relacji Rzeszów Główny-Jasło.

 

Oczywiście powstać miałyby także ciągi pieszo - rowerowe, przejścia dla pieszych, zjazdy do posesji, o całej infrastrukturze technicznej już nie wspominając.

 

Miasto liczyło na to, że dokumentacja byłaby gotowa 11 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij