Województwo podkarpackie nie rezygnuje z „lotniczej” promocji
PODKARPACKIE. Ponownie szuka wykonawcy tej usługi. Kontrakt miałby obowiązywać do połowy grudnia 2025 r.
Dokładniej, chodzi o „realizację międzynarodowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego z wykorzystaniem narzędzi promocji należących do przewoźnika lotniczego”. To oczywiście nic nowego. Takie działania Urząd Marszałkowski realizuje już od wielu lat, a akurat aktualnie trwająca kampania kończy się właśnie w tym roku.
Jak można przeczytać w zamówieniu „wykorzystanie potencjału transportowego przewoźnika lotniczego oraz infrastruktury lotnisk o randze międzynarodowej pozwoli na szerokie dotarcie do zakładanej grupy docelowej, a szerokie spektrum oferowanych przez przewoźnika lotniczego oraz lotnisk nośników promocyjnych, pozwoli na maksymalne zintensyfikowanie ruchu przyjazdowego”.
Głównym celem kampanii jest zbudowanie w wybranej grupie docelowej świadomości i przekonania, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, a także „pokazanie województwa jako regionu, który stawia na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, regionalne i tradycyjne produkty, przez co staje się najlepszym miejscem do inwestycji ale także i życia, pracy i odpoczynku”.
Podstawową grupą docelową będą więc przedsiębiorcy działający w różnych sektorach gospodarki, ale także potencjalni turyści.
Innymi słowy, materiały reklamujące nasze województwo nadal będzie można spotkać m.in. w samolotach wybranego przewoźnika lotniczego, na jego stronie internetowej, w jego elektronicznym newsletterze przesyłanym do pasażerów, w mediach społecznościowych linii lotniczej oraz niektórych wydawnictwach promocyjnych.
Szacowana wartość zamówienia, określona przez samorząd wojewódzki, wynosi 22,5 mln zł bez VAT. Termin składania ofert wyznaczono na 28 grudnia.