Ponownie nie ma chętnych na zaprojektowanie rozbudowy ul. Zawiszy w Rzeszowie

Opublikowano: 2022-06-20 13:56:41, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Miasto liczyło na to, że zadanie uda się zrealizować maksymalnie za 350 tys. zł. Niestety, trzeba będzie spróbować raz jeszcze znaleźć wykonawcę dokumentacji.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

A ten nawet nie będzie się musiał aż tak spieszyć. Dokumentacja powinna być gotowa dopiero 16 miesięcy po podpisaniu umowy.

 

Przypomnijmy, przyszłe przedsięwzięcie ma dotyczyć rozbudowy ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów, z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego.

 

Zakres opracowania obejmuje budowę lub rozbudowę dróg publicznych (trzy zakresy) o łącznej długości ok. 1769 m

 

„Zakres 1: rozbudowa ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów (odcinek 1 - do skrzyżowania z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego) na długości ok. 381 m; rozbudowa ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów (odcinek 2) na długości ok. 732 m; budowa drogi od ul. Zawiszy do ul. Boya Żeleńskiego (odcinek 3) na długości ok. 113 m; przebudowa/rozbudowa ul. Podkarpackiej w niezbędnym zakresie do rozbudowy skrzyżowania z ul. Zawiszy - jeśli będzie to konieczne; przebudowa/rozbudowa skrzyżowania ul. Podkarpackiej z ul. Poznańską w niezbędnym zakresie - jeśli będzie to konieczne w związku z rozbudową/przebudową skrzyżowania ul. Podkarpackiej z ul. Zawiszy; przebudowa zaprojektowanego skrzyżowania drogi 1KDZ z ul. Zawiszy; budowa skrzyżowania ul. Zawiszy z projektowaną drogą w kierunku ul. Boya Żeleńskiego; budowa skrzyżowania projektowanej drogi z ul. Boya Żeleńskiego wraz z przebudową/rozbudową ul. Boya Żeleńskiego w niezbędnym zakresie; przebudowa/rozbudowa skrzyżowania ul. Zawiszy z ul. Architektów w niezbędnym zakresie 10. Rozbudowa przejazdu kolejowo-drogowego linii kolejowej nr 106 relacji Rzeszów Główny –Jasło, w leżącego ciągu rozbudowy ul. Zawiszy i dostosowanie go wymagań dla przejazdu kolejowo-drogowego (planowana kategoria B) - w przypadku konieczności; przebudowa infrastruktury i urządzeń sterowania ruchem kolejowym i dostosowanie jej do wymagań dla przejazdu kolejowo-drogowego w związku z rozbudową ul. Zawiszy - na warunkach uzyskanych od PKP na etapie prac projektowych (planowana kategoria B - przejazd kolejowo-drogowy, na którym ruch drogowy jest kierowany przy pomocy samoczynnych systemów przejazdowych, wyposażonych w sygnalizatory drogowe i rogatki zamykające ruch drogowy); jako alternatywne rozwiązanie - do przebudowy przejazdu kolejowo-drogowego zasadnym może być - budowa drogowego obiektu inżynierskiego – tunelu, jako skrzyżowanie wielopoziomowe (droga przechodząca pod linią kolejową) - wybór wariantu do uzgodnienia z zamawiającym na etapie prac projektowych; jako alternatywne rozwiązanie - do przebudowy przejazdu kolejowo-drogowego zasadnym może być - budowa drogowego obiektu inżynierskiego (…); przebudowa akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z częścią ruchową na skrzyżowaniu ul. Podkarpackiej z ul. Poznańską - jeśli będzie to konieczne

 

Zakres II: Budowa drogi 1 KD na odcinku od 1 KZ (…) na długości ok. 243 m; przebudowa/rozbudowa ul. Podkarpackiej w niezbędnym zakresie do rozbudowy skrzyżowania z drogą 1KD - jeśli będzie to konieczne; budowa akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z częścią ruchową na skrzyżowaniu drogi 1KD z Podkarpacką - w przypadku konieczności

 

Zakres III: budowa drogi 1 KZ - II od ul. Podkarpackiej do ul. Zawiszy na długości ok. 300 m”.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij