Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Oferta wakacyjna Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

Nowa, odsłona kampanii Romet MTB XC z modelem Monsun Limited Edition

Opublikowano: 2022-05-26 15:00:36, przez: admin, w kategorii: Firmy

DĘBICA. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej kampanii wykorzystuje limitowaną wersję Romet Monsun Limited Edition.

 

Kampania trafiła na YouTube, Google Search oraz Facebook, Instagram, Tik Tok. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej IPLA, VOD TVP, VOD Agora.

 

Instytut Polityki Energetycznej prowadzi projekt Historia Sektora Energii

Romet to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz interakcja z rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-Bike czy Gravel.

 

Nowa odsłona kampanii marki Romet, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet Monsun Limited Edition.

 

Kolekcję Romet MTB XC z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij