Nowa, odsłona kampanii Romet MTB XC z modelem Monsun Limited Edition
DĘBICA. Kolejna już w tym sezonie odsłona wieloetapowej kampanii wykorzystuje limitowaną wersję Romet Monsun Limited Edition.
Kampania trafiła na YouTube, Google Search oraz Facebook, Instagram, Tik Tok. W kampanii emitowany jest również spot reklamowy w TV internetowej IPLA, VOD TVP, VOD Agora.
Romet to największy producent rowerów w Polsce, a także jeden z najważniejszych w Europie. Produkuje rowery z segmentu: górskich, szosowych, trekkingowych, crossowych, miejskich oraz elektrycznych. Lider rynku rowerowego prowadzi obecnie kampanię, której celem jest budowanie świadomości marki, kreowanie sportowej aktywności oraz interakcja z rowerową społecznością i użytkownikiem zainteresowanym zakupem roweru typu MTB XC, E-Bike czy Gravel.
Nowa odsłona kampanii marki Romet, którą mamy okazję zobaczyć w maju koncentruje się na promocji trzech grup rowerowych reprezentowanych przez trzy wybrane modele rowerów. Pierwszym z nich jest Romet Monsun Limited Edition.
Kolekcję Romet MTB XC z limitowaną serią promuje hasło: „Bądź najlepszą wersją siebie – wyraź swoją kolarską pasję i przygotuj się na wyższe tętno!”.