Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Inżynier kontraktu budowy zjazdu z węza S19 Rzeszów-Południe pilnie poszukiwany

Opublikowano: 2021-05-17 12:48:35, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

POWIAT RZESZOWSKI. Jeszcze w ubiegłym tygodniu starostwo ogłosiło, kto będzie wykonawca całej inwestycji. Przetarg wygrało konsorcjum PBI Infrastruktura i PBI WMB.

Fot. Adam Cyło

Fot. Adam Cyło

 

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Za realizację samej budowy powiatowi przyjdzie zapłacić 23 231 847 zł. To dużo więcej niż wynosił szacunkowy limit kosztów - 13 134 159 zł, ale i tak najtaniej, jak tylko było można. Cena najdroższej oferty opiewała bowiem na niemal 27 mln zł. Na rozstrzygnięcie przetargu, od momentu otwarcia ofert, przyszło poczekać ok. 3 miesięcy.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

To oczywiście nie wszystkie koszty, jakie będzie musiało ponieść starostwo za realizację tej inwestycji. Trzeba doliczyć do tego kwotę, jaką pochłonie kontrakt z firmą pełniącą funkcję inżyniera nadzoru. W tegorocznych planach przetargowych starostwa widnieje tu ok. 402 tys. zł. Czy to wystarczy dowiemy się już 21 maja, kiedy nastąpi otwarcie ofert w trwającym właśnie postępowaniu. Umowa ma obowiązywać do końca czerwca 2023 r.

Przypomnijmy, zakres inwestycji obejmuje: „budowę jednojezdniowej drogi powiatowej o długości ok. 0,6 km; rozbudowę jednojezdniowych dróg powiatowych nr 1388R i 1409R na długości ok. 1,4 km; rozbudowę dróg powiatowych i gminnych na odcinkach dowiązania w niezbędnym zakresie; budowę trzech jednopoziomowych skrzyżowań typu rondo; rozbudowę jednego skrzyżowania jednopoziomowego na skrzyżowanie skanalizowane; (…); budowę i przebudowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych na długości ok. 3 km; budowę ścieżek rowerowych na długości ok. 1,5 km; budowę siedmiu zatok autobusowych; budowę oświetlenia drogowego; rozbiórkę starego i budowę nowego mostu przez potok Lubcza (na granicy Racławówki i Niechobrza)”.

Inwestycja wymagać będzie oczywiście także innych robót, jeśli chodzi o infrastrukturę techniczną - odwodnienie terenu, budowę kanalizacji, itp.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij