Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Praca dla informatyka w urzędzie

Opublikowano: 2021-02-04 20:05:47, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

  OGŁOSZENIE O REKRUTACJI Nr Rzeszów/21/03

Narodowy  Fundusz Zdrowia - Podkarpacki Oddział Wojewódzki  z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów

poszukuje kandydatów na stanowisko

Starszego referenta/Młodszego specjalisty/Specjalisty

Zespół Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania

 

Wymiar etatu:   1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów

Wymogi kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i informatyczne) oraz minimum  1 rok pracy zawodowej na stanowisku młodszego specjalisty (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze  bezpieczeństwa IT); na stanowisku specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa IT).

Wymagania konieczne:

  1. znajomość systemów klasy SIEM i DLP;
  2. znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi specjalistycznych w zakresie bezpieczeństwa informatycznego;
  3. znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;

Wymagania pożądane:

  1. znajomość normy Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001);
  2. znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację i korzystanie z dokumentacji technicznej;
  3. znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego;
  4. posiadanie certyfikatu lub udokumentowana praktyka audytora wewnętrznego SZBI;
  5. umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność długofalowego planowania działań, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań, dokładność;
  6. doświadczenie w administrowaniu systemami IT;
  7. praktyczna     znajomość     bezpieczeństwa     sieci teleinformatycznych     oraz     narzędzi specjalistycznych dotyczących    bezpieczeństwa    informatycznego;
  8. znajomość zagadnień związanych z ochroną środowisk teleinformatycznych;
  9. znajomość trendów i bieżących zagrożeń w obszarze IT.

Główne obowiązki:

  1. wdrażanie i nadzór nad implementacją organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa oraz raportowanie stanu bezpieczeństwa;
  2. monitorowanie zagrożeń bezpieczeństwa i luk w zabezpieczeniach;
  3. obsługa incydentów i zgłoszeń bezpieczeństwa;
  4. monitorowanie zdarzeń w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  5. współudział w procesie tworzenia planu inwestycyjnego i jego realizacji w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  6. administrowanie systemami KD i CCTV;
  7. udział w zarządzaniu ryzykiem utraty bezpieczeństwa informacji;
  8. współudział we wdrażaniu odpowiednich do oszacowanego ryzyka środków technicznych i organizacyjnych w celu utrzymania i bezpiecznej eksploatacji systemu informacyjnego;
  9. udział we wdrażaniu, dokumentowaniu i utrzymywaniu planów ciągłości działania;
  10. udział w procesie opracowania i utrzymywania w aktualności  zapisów stanowiących rozwinięcie Polityki Bezpieczeństwa (procedury, instrukcje, przewodniki);
  11. udział w audytach zgodności z wymaganiami norm ISO27001;
  12. udział w realizacji zadań wynikających z modułów zadaniowych przewidzianych dla stopni alarmowych CRP.

 Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się   o zatrudnienie: druk do pobrania
  • podpisane: list motywacyjny i CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  i kwalifikacje  zawodowe,
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • podpisane Oświadczenia o treści:

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do postępowania rekrutacyjnego Nr 03/2021".

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów”.               

UWAGA: dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do dnia 16 stycznia 2021r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria ogólna na parterze budynku czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adres:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Zamkowa 8; 35 – 032 Rzeszów

z dopiskiem „Nabór 03/21 - ZBIiCD”

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Wydziału Kadr i Szkoleń.
  • Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia naboru.
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie z uwagi na nie spełnienie  wymogów formalnych, nie będą informowani o dalszym etapie naboru.
  • Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty osób, które nie zostaną wybrane na stanowisko objęte naborem, zostaną odesłane po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
  • Informacje telefoniczne pod numerem:  17 86 04 214

Ponadto kandydaci z chwilą  zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ
w Art.112 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2020.1398 t.j. ze zm.).

„Art.112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
   1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
   2) wykonywać działalności gospodarczej.”

Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania. 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij