Praca dla informatyka w urzędzie
RZESZÓW.
Fot. Pixabay/CC0
OGŁOSZENIE O REKRUTACJI Nr Rzeszów/21/03
Narodowy Fundusz Zdrowia - Podkarpacki Oddział Wojewódzki z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów
poszukuje kandydatów na stanowisko
Starszego referenta/Młodszego specjalisty/Specjalisty
Zespół Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów
Wymogi kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i informatyczne) oraz minimum 1 rok pracy zawodowej na stanowisku młodszego specjalisty (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa IT); na stanowisku specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa IT).
Wymagania konieczne:
- znajomość systemów klasy SIEM i DLP;
- znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi specjalistycznych w zakresie bezpieczeństwa informatycznego;
- znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
Wymagania pożądane:
- znajomość normy Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001);
- znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację i korzystanie z dokumentacji technicznej;
- znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego;
- posiadanie certyfikatu lub udokumentowana praktyka audytora wewnętrznego SZBI;
- umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność długofalowego planowania działań, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań, dokładność;
- doświadczenie w administrowaniu systemami IT;
- praktyczna znajomość bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi specjalistycznych dotyczących bezpieczeństwa informatycznego;
- znajomość zagadnień związanych z ochroną środowisk teleinformatycznych;
- znajomość trendów i bieżących zagrożeń w obszarze IT.
Główne obowiązki:
- wdrażanie i nadzór nad implementacją organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa oraz raportowanie stanu bezpieczeństwa;
- monitorowanie zagrożeń bezpieczeństwa i luk w zabezpieczeniach;
- obsługa incydentów i zgłoszeń bezpieczeństwa;
- monitorowanie zdarzeń w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- współudział w procesie tworzenia planu inwestycyjnego i jego realizacji w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- administrowanie systemami KD i CCTV;
- udział w zarządzaniu ryzykiem utraty bezpieczeństwa informacji;
- współudział we wdrażaniu odpowiednich do oszacowanego ryzyka środków technicznych i organizacyjnych w celu utrzymania i bezpiecznej eksploatacji systemu informacyjnego;
- udział we wdrażaniu, dokumentowaniu i utrzymywaniu planów ciągłości działania;
- udział w procesie opracowania i utrzymywania w aktualności zapisów stanowiących rozwinięcie Polityki Bezpieczeństwa (procedury, instrukcje, przewodniki);
- udział w audytach zgodności z wymaganiami norm ISO27001;
- udział w realizacji zadań wynikających z modułów zadaniowych przewidzianych dla stopni alarmowych CRP.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: druk do pobrania
- podpisane: list motywacyjny i CV,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- podpisane Oświadczenia o treści:
- "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do postępowania rekrutacyjnego Nr 03/2021".
- "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów”.
UWAGA: dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.
- "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.
- "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać do dnia 16 stycznia 2021r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria ogólna na parterze budynku czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adres:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Zamkowa 8; 35 – 032 Rzeszów
z dopiskiem „Nabór 03/21 - ZBIiCD”
Informacja o metodach i technikach naboru:
- Weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Wydziału Kadr i Szkoleń.
- Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.
Informacje dodatkowe dotyczące naboru:
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
- Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia naboru.
- Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie z uwagi na nie spełnienie wymogów formalnych, nie będą informowani o dalszym etapie naboru.
- Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty osób, które nie zostaną wybrane na stanowisko objęte naborem, zostaną odesłane po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
- Informacje telefoniczne pod numerem: 17 86 04 214
Ponadto kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ
w Art.112 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2020.1398 t.j. ze zm.).
„Art.112.
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.
2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.”
Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl
Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.