Ermat Group przeprowadzi kampanię promocyjną budowy Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej
PODKARPACKIE. Umowa między PKP PLK a wykonawcą została już podpisana. Wartość kontraktu opiewa na 369 234 zł. Częstochowska firma pokonała w przetargu dwóch konkurentów.
Kampania promocyjna planowanej inwestycji dotyczącej budowy PKA ma potrwać do 19 stycznia 2024 r.
Kampania będzie się opierać o kilka kanałów komunikacyjnych m.in. sponsorowane artykuły promocyjne w mediach regionalnych, lokalnych i branżowych, reklamy (prasa, ulotki, materiały filmowe), kampania w internecie i mediach społecznościowych oraz briefingi prasowe (także w miejscach realizacji inwestycji).
Ermat Group jest także zobowiązany do „stałego monitorowania i informowania zamawiającego o ewentualnych sytuacjach kryzysowych, negatywnym nastawieniu społecznym (np. komentarzami w mediach społecznościowych związanymi m.in. z ewentualnymi opóźnieniami w realizacji inwestycji), a co za tym idzie dostosowania wszelkich działań promocyjnych tak, aby były spójne z aktualną sytuacją związaną z realizacją projektu”.