Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Velo Projekt z Białegostoku zbuduje Bike Town Trails w Przemyślu

Opublikowano: 2020-09-30 20:52:16, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PRZEMYŚL. Miasto zapłaci za realizację zamówienia 472 873 zł. To poniżej wyznaczonego przez magistrat limitu.

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

 

Był to już drugi przetarg na realizację tej inwestycji. Velo Projekt startowało zresztą także w pierwszym postępowaniu. Wówczas jednak i cena oferty była wyższa, a i urzędnicy dopatrzyli się w niej wad formalnych.

Tym razem wątpliwości już nie było. Tym bardziej, że firma z Białegostoku jako jedyna skusiła się na przetarg.

Przedmiotem zamówienia było „zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, obiektu rekreacyjnego jakim jest zespół naturalnych, zrównoważonych kierunkowych ścieżek rowerowych typu „singletrack” z infrastrukturą towarzyszącą w postaci widokowego punktu odpoczynku i małej architektury w Przemyślu”. Prace projektowe i realizacja ścieżek rowerowych mają być zgodne z technologią opracowaną przez IMBA (International Mountain Bicycling Association).

Inwestycja planowana jest na miejskich działkach w rejonie ulic: Sanockiej, Pasteura, Kruhelskiej i Jana Karola Chodkiewicza.

Przewidywane jest wykonanie 6 tras rowerowych o zróżnicowanej trudności o łącznej długości około 4600 m.b. oraz tras dojazdowych: „Trasa Czerwona” „A-line”, trasa trudna, o oczekiwanej długości ok. 800 m, „Trasa Czarna”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 760 m, „Trasa Niebieska”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 1320 m, „Trasa Zielona - Family-line”, trasa łatwa o oczekiwanej długości ok. 1170 m, „Trasa Szara” jako alternatywny odcinek trasy zielonej, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 330 m, „Trasa Fioletowa - Northshore”, trasa trudna o oczekiwanej długości ok. 250 m. Trasy dojazdowe mają mieć długość ok. 250 m.

Przy projektowaniu tras wykonawca będzie musiał wziąć pod uwagę, że niektóre działki leżą na obszarze ochrony konserwatorskiej. Poza tym będzie też musiał wykonać badania geologiczne (na tym terenie znajdują się osuwiska) oraz postarać się o zgody środowiskowe (m.in. występowanie chronionego motyla modraszka).

Dodatkowo w ramach zamówienia powstać ma specjalna strona www i mobilna aplikacja.

 

Więcej o: Bike Town, Przemyśl

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij