PGE Obrót przejmuje klientów E2 Energia
RZESZÓW, KATOWICE.
Fot. Pixabay/CC0
Firma E2 Energy, jeden z tzw. „wirtualnych” sprzedawców działający na polskim rynku obrotu energią, poinformował operatorów systemów dystrybucyjnych, a także swoich klientów o tym, że od 5 czerwca br. zaprzestaje prowadzenia działalności, wskazując, że teraz zajmie się tym sprzedawca rezerwowy. Przyczyną jest decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazująca firmie dalszej sprzedaży z powodu prawdopodobnego naruszenia zbiorowego interesu konsumentów. Wg UOKiK sprzedawcy firmy wprowadzali w błąd klientów co do cen, korzyści, a także kogo w rzeczywistości reprezentują.
Klientów przejmą sprzedawcy rezerwowi. W przypadku PGE Obrót chodzi o grupę blisko 20 tys. nowych odbiorców końcowych, zarówno gospodarstw domowych, jak i podmiotów prowadzących działalność biznesową. W województwie podkarpackim to około 7 tys. klientów, najwięcej w rejonie Rzeszowa i Tarnobrzega.
- Podjęliśmy natychmiastowe działania umożliwiające sprawne zawarcie nowej umowy, co pozwoli uchronić ich przed istotnymi zmianami warunków cenowych. Mamy dla nich przygotowane do wyboru oferty dostępne w PGE Obrót. Żeby mogli podpisać nową umowę na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, zapraszamy przede wszystkim do bezpośredniego kontaktu i wizyty w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta. Nasi doradcy i eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania, wspierając w podpisaniu nowej umowy – mówi Jan Maciej Mądrzak, wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.
W związku ze stopniowym powrotem do stacjonarnej obsługi, Biura Obsługi Klienta pracują tymczasowo w godzinach 9.00-15.00. W następnym tygodniu spółka wydłuży pracę BOK o kolejną godzinę.