Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Sekretarka – kadrowa. Oferta pracy

Opublikowano: 2020-05-25 19:49:05, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalisty ds. osobowych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy — niezbędne (formalne):

• posiadanie obywatelstwa polskiego; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;

• brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne i co najmniej 2-letni staž pracy na podobnym stanowisku posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. osobowych

Il. Wymagania dodatkowe (preferowane - podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):

• praktyczna znajomość zagadnień kadrowych (minimum roczna praktyka w obszarze administracyjno - kadrowym lub płacowym); dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych i samorządowych oraz Kary Nauczyciela; biegła znajomość pakietu MS Office, programu płacowo - kadrowego (VULCAN), programu SIO, programu sprawozdawczego GUS;

• samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku a także w zespole, wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1 Prowadzenie biežącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami, rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych, prowadzenie rozliczeń materiałów biurowych.

2. Prowadzenie rejestru faktur.

3. Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4 Obsługa programu Vulcan

5. Wydawanie legitymacji nauczycielskich, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację/ukończenie kształcenia, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, wydawanie delegacji i skierowań pracownikom oraz ich ewidencja, ewidencjonowanie wydawanie biletów MPK.

6. Obsługa organizacyjna dot. kwalifikacyjnych kursów zawodowych.

7. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.

8 Przygotowywanie danych kadrowych do ujęcia w arkuszu organizacyjnym roku szkolnego.

9 Przygotowywanie danych i składanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniach Z-03.

1 0. Przygotowywanie danych i składanie sprawozdań-badanie popytu na pracę Z-05.

1 1 . Przygotowywanie danych i składanie sprawozdań o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy z-06

12. Obsługa administracyjna ZFŠS w tym zbieranie oświadczeń o dochodach pracowników i emerytów, zbieranie wniosków o wypłatę świadczeń z ZFŠS, sporządzanie wykazów do przygotowania wypłat świadczeń z ZFŠS pracowników i emerytów, prowadzenie kart ewidencji korzystania z ZFŚS pracowników i emerytów, przygotowywanie planu finansowego ZFŠS na dany

rok kalendarzowy, sporządzanie rocznego rozliczenia z wykorzystania ZFSS w uzgodnieniu z główną księgową

13. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; sporządzanie wszelkich umów o pracę, wypowiedzeń, wydawanie świadectw pracy, kompletowanie dokumentów zakazanych z przejściem pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę, terminowe naliczanie nagród jubileuszowych, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.

14. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop).

15. Prowadzenie ewidencji czasu pracy i list comiesięcznych list obecności, zwolnień lekarskich, urlopów pracowniczych (rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela)

16. Rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych.

17. Nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP i ekwiwalentu za pranie odzieży.

18. Prowadzenie spraw zawiązanych z wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników i kontrola ich aktualności.

19. Prowadzenie ewidencji przyznanych nagród dla nauczycieli i pracowników.

20. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących placówki i opracowanie wymaganych przez nie działań.

21 . Asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień.

22. Materialna organizacja dokumentacji kadrowej, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji wcześniej sporządzonej.

23. Aktualizacja istniejącej w placówce dokumentacji dot. ochrony danych osobowych.

24. Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora placówki.

 

IV. Warunki pracy i płacy:

1 . Zatrudnienie umowa o pracę-pełny etat.

2 Praca wykonywana przy komputerze w siedzibie placówki, powyżej 4 godzin dziennie.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.

W miesiącu kwietniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 procent.

VI. Wymagane dokumenty:

1 . Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór — załącznik nr 1 do ogłoszenia),

2 Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy)

3 Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór — załącznik nr 2 do ogłoszenia)

4 Oświadczenie kandydata, Ze ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór — załącznik nr 2 do ogłoszenia),

5 Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarženia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór— załącznik nr 2 do ogłoszenia),

6 Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór — załącznik nr 2 do ogłoszenia),

7 Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

8 Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór — załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodahie może skutkować odrzuceniem oferty.

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko specjalisty ds. osobowych należy składać osobiście w siedzibie placówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie ul. Hetmańska 45b, pok. 8, lub przesłać na adres: Centrum Kształcenia Zawodowego, 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 45b w terminie do dnia 15 czerwca 2020 r. Aplikacje, które wpłyną do Centrum Kształcenia Zawodowego po wyžej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.biprzeszów.pl) oraz na tablicy informacyjnej Centrum Kształcenia Zawodowego w Rzeszowie ul. Hetmańska 45b. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego.

UWAGA

Centrum Kształcenia Zawodowego nie zwraca złożonych dokumentów. Wszystkie oświadczenia oraz CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Hetmańska 45b, 35-078 Rzeszów, reprezentowane przez Dyrektora Jednostki.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3Qerzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

a) art. 6 ust. I lit. c) RODO — w zakresie wskazanym w art. 22 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także — w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela — w zakresie wskazanym w art. 10 ust. 5, ust. 8a, ust. 8b ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta Nauczyciela,

b) art. 6 ust. I lit. b) RODO — podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

c) art. 6 ust. I lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO — zakresie wykraczającym poza przepisy prawa — na podstawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody.

6. Prawa osób, których dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) — na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na zasadach przewidzianych w art. 1 7 RODO),

c) ograniczenia przetwarzania danych osobovsych — na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,

d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn — w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.

 

Załączniki do pobrania

                                 Załącznik nr 1 kwestionariusz (37,00 kB)

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij