Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik administracji

Opublikowano: 2020-01-31 14:35:52, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Obowiązki:

- Obsługa sekretariatu,

- przygotowywanie ofert,

- kontakt z klientem,

- planowanie lotów,

- rozliczanie lotów,

- wystawianie dokumentów sprzedaży.

Umowa o pracę na czas określony

Cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 2 700 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie minimum średnie lub wyższe,

- mile widziane doświadczenie,

- umiejętność obsługi klientów,

- obsługa komputera,

- urządzeń biurowych,

- znajomość programu OPTIMA,

bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Adres: PPHU Royal Star Krzysztof Pawełek

ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij