PGE Obrót z certyfikatem „OK Senior”
RZESZÓW.
„OK Senior” to Krajowy Program Certyfikacji produktów, usług i miejsc odpowiadających potrzebom Klientów 60+ opracowany we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.
W przypadku rzeszowskiej spółki handlującej energią elektryczną i gazem, przyznanie certyfikatu zostało poprzedzone badaniem stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE Obrót, w których przeprowadzone zostały wywiady z kierownikami oraz pracownikami, a także weryfikacja Infolinii PGE pod kątem obsługi seniorów. Do udziału w badaniu zaproszono czterech seniorów - tajemniczych klientów. Ulotki, broszury informacyjne, plakaty oraz strony internetowe także zostały sprawdzone pod kątem dostosowania treści i szaty graficznej do potrzeb i możliwości percepcyjnych osób starszych zostały objęte także kanały komunikacji zewnętrznej czyli.
Na szczególne uznanie zasłużyły placówki, w których funkcjonuje Ambasador Jakości, którego rolą jest pierwsze rozpoznawanie potrzeb klientów oraz ich oczekiwań, a także pomoc
w wypełnianiu dokumentów. Jego obecność wpływa także na szybsze rozładowanie kolejek. Seniorzy zwracają uwagę przede wszystkim na wysoką kulturę takich osób, a także proaktywne podejście do klientów i celu ich wizyty.
Równie dobrą ocenę uzyskała Infolinia PGE (422 222 222). We wnioskach certyfikacyjnych podkreślono, że zarówno standardy obsługi klienta zawarte w „Księdze Jakości”, jak i skrypt rozmowy z osobami starszymi, wyczerpująco opisują proces obsługi seniorów.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij