Millenium Hall kontra Galeria Rzeszów
RZESZÓW 9 i 10 listopada otwarta została Galeria Rzeszów. Pomimo tego Millenium Hall nie zanotowało spadku odwiedzialności.
Fot. Adam Cyło
Jak dziś poinformowało biuro prasowe Millenium Hall, footfall (poziom odwiedzin) w piątek i sobotę czyli 9 i 10 listopada zanotował tendencję wzrostową, galerię odwiedzało ok. 70 tys. osób.
- Millenium Hall wyrobiło sobie na podkarpackim rynku silną markę, klienci nie zrezygnowali z zakupów w te dni - komentuje Marta Półtorak, prezes Develop Investment Sp. z o.o. - Znają naszą ofertę, swoje ulubione sklepy.
Millenium Hall ma powierzchnię ponad 56 tys. mkw, na której mieści się 250 sklepów. Główni najemcy to: marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, marki grupy LPP (Reserved, Cropp Town, Mohito, House), Max Mara Weekend, Marella, Liu Jo, Mango, Pepe Jeans, Lacoste, Toys”R”US, Media Expert, Multikino, Piotr i Paweł, Stowarzyszenie „Siemacha”.
ac