Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

InternetBeta 2019. Jest już program wydarzenia

Opublikowano: 2019-08-20 16:42:13, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Konferencja odbywać się będzie od 11 do 13 września w kampusie WSIiZ w Kielnarowej.

InternetBeta 2019. Jest już program wydarzenia

 

Rozpisywać się o samym wydarzeniu chyba już nie ma sensu. To już 11 edycja wydarzenia. Od lat InternetBeta przyzwyczaiła już do tego, że każdego roku można się na niej dowiedzieć wszystkiego, co ostatnio piszczy w świecie nowych technologii. I to właściwie we wszystkich obszarach życia - od marketingu aż po - szeroko rozumiane - zmiany klimatyczne.

Dziś organizatorzy pochwalili się, że właściwie już 95 proc. programu tegorocznej konferencji jest już ustalone a prelegenci zaklepani. A ci, wiadomo, z górnej półki środowiska nowych technologii w naszym kraju.

Bilety: internetbeta.pl/bilety

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia.

Środa 11/09/2019

09:00 Sala KM8

Czas zacząć InternetBeta2019

20 minut
09:20Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
09:45Sala KM8

Jesteś zmianą (może dosyć już o rebrandingu?)

25 minut
10:10Sala KM8

Poszerzanie grupy docelowej poprzez kreowanie twarzy marki, czyli Influncerzy, Youtuby i inne internety

25 minut
10:35Sala KM108

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
11:00Sala Patio

Przerwa kawowa

20 minut
11:20Sala KM22

Ojej! Influencer marketing się kończy! I co teraz?!

25 minut
11:20Sala KM8

Jak globalne ocieplenie wpłynie na biznes i co można z tym zrobić?

25 minut
11:45Sala KM8

Włącz (krytyczne) myślenie!

25 minut
12:10Sala KM22

SCOPE™️ App – czy można zmierzyć i rozszyfrować swoje nastawienie do życia i pracy? Czyli krótko o tym jak nasze podejście i 7 poziomów reakcji determinują nasz sukces.

25 minut
12:10Sala KM8

Upór i konsekwencja w realizacji własnych pomysłów po godzinach

25 minut
12:35Sala KM22

Proces sprzedaży na kartce papieru

25 minut
12:35Sala KM8

Możesz uciekać, ale się nie ukryjesz...

25 minut
13:00Sala KM8

Google Analytics - czy robisz to dobrze?

25 minut
13:00Sala KM22

Więcej nie znaczy lepiej. Content marketing w wersji zero waste

25 minut
13:25Sala StrefaGastro

Przerwa obiadowa

45 minut
14:10Sala KM22

Design-driven growth. The business value of design

25 minut
14:10Sala KM108

Gaming - błękitny ocean. Jak sprytne marki szybko budują przewagę konkurencyjną

25 minut
14:35Sala KM8

Mobile is the new black – wykorzystaj potencjał nowych technologii Google. Nieoczywiste tricki w SEO, które zbudują Twoją przewagę w internecie

25 minut
14:35Sala KM22

Customer & User Experience w Social Media - jak zadbać o dobro swoich odbiorców, a przy okazji również o własne.

25 minut
15:00Sala KM8

Relacje rządzą! Co potrzeba budowania relacji oznacza dla marketingu i jak na nią odpowiedzieć?

25 minut
15:00Sala KM22

Zapomnij o roku 2019, poznaj trendy w marketingu po roku 2020

25 minut
15:25Sala KM8

Jak narzędzia informatyczne mogą wspierać analizę ryzyka?

25 minut
15:25Sala KM22

Optymalny zespół to... przeFRISowany zespół. Style poznawcze w służbie skutecznych i lepiej komunikujących się organizacji.

25 minut
15:50Sala KM8

Cała prawda o pozyskiwaniu $$$ od inwestorów

25 minut
15:50Sala KM22

Agile, czyli zwinność w świecie umów

25 minut
16:15Sala Patio

Przerwa kawowa

20 minut
16:35Sala KM22

7 lekcji z ekspansji Legimi do Niemiec

25 minut
16:35Sala KM8

StartupSITO

50 minut
17:00Sala KM22

Dwie historie z trójmiasta nad rzeką Nil

25 minut
17:25Sala KM22

LinkedIn - szczegóły wkrótce ;)

25 minut
17:25Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
17:50Sala KM22

Case study wdrożenia portalu prawo.pl, czyli jak w 6 miesięcy zdobyliśmy kilka milionów Użytkowników?

25 minut
17:50Sala KM8

Jakie to jest trudne, czyli słów kilka skalowaniu obsługi klienta, w bardzo zaawansowanym narzędziu, na globalnym rynku.

25 minut

 

Czwartek 12/09/2019

09:00Sala KA 15

Oficjalne otwarcie Beta Academics 2019

10 minut
#betaacademics
09:10Sala KA15

Władza algorytmów i ich włodarze. Za fasadą Google'a, Amazona, Facebooka, Apple

20 minut
#betaacademics
09:25Sala KM116

Projekt, który powstał z-Milosci - jak odnaleźć się w niszy ślubnej od 0 do 25 tysięcy klientów w 2019r.

25 minut
09:25Sala KM8

Efektywny Influencer Marketing

25 minut
09:25Sala KM22

1300 Klientów i milion złotych przychodu od zera w 6 miesięcy

25 minut
09:40Sala KA 15

FOMO marketing a internauci, czyli o reakcjach Polaków na aktywność marek w Sieci i wykorzystywanie Fear of Missing Out w komunikacji marketingowej

20 minut
#betaacademics#badaniazespołowe#FOMO
09:50Sala KM116

Warsztat z Klientem, jako MUST HAVE skutecznej strategii

25 minut
09:50Sala KM8

Chcesz wyzwań? Stwórz raport! - "Strong Women in IT" od zaplecza.

25 minut
09:50Sala KM22

Reklamacje

25 minut
10:00Sala KA 15

Komunikowanie się w organizacji w dobie rozwoju sztucznej inteligencji. Szanse i zagrożenia

20 minut
#betaacademics#sztucznainteligencja
10:15Sala KM22

Google Data Studio - wyzwania skutecznego raportowania

25 minut
10:15Sala KM116

I want it all and I want it now – przyszłość pracy w świecie, w którym wszystko chcemy "na już"

25 minut
10:15Sala KM8

Rozszerzona reklama i sprzedaż: jak technologia winduje doświadczenia płynące z contentu na nowy poziom?

25 minut
10:20Sala KA 15

Jak masowe badania internetu zwiększają przejrzystość cyberprzestrzeni

20 minut
#transparentność Internetu#Big Data
10:40Sala KA 15

#Hashtag! Jak Kim Kardashian ocaliła Internet

20 minut
#post-Internet#hiperłącze#hashtag
10:40Sala KM116

Telemedycyna - niewykorzystany potencjał. Case study.

25 minut
10:40Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
10:40Sala KM22

Czy mobile się skończył?

25 minut
11:00Sala KA 15

Dyskusja. Moderuje:

20 minut
11:05Sala Patio

Przerwa kawowa

15 minut
11:20Sala KM116

Jak zhakować Pokolenie Alfa?

25 minut
11:20Sala KM8

Panel dyskusyjny - szczegóły wkrótce

50 minut
11:20Sala KA 15

Przerwa kawowa

40 minut
11:20Sala KM22

E-commerce Death Valley - jak ją przekroczyć i po drodze urosnąć?

25 minut
11:45Sala KM116

Chmura w świecie jednorożców

25 minut
11:45Sala KM22

Setki rozmów, by zrozumieć ecommerce

25 minut
12:00Sala KA 15

Media społecznościowe w popularyzacji nauki i dydaktyce

20 minut
#media społecznościowe#generacja sieci#popularyzacja nauki
12:10Sala KM22

Co jest pierwsze: marketing czy sprzedaż?

25 minut
12:10Sala KM8

Tytuł poznamy wkrótce

25 minut
12:10Sala KM116

7 rzeczy, których startupy mogą się uczyć od wielkich firm

25 minut
12:20Sala KA 15

Media w procesie migracji - case study ukraińskich studentów WSIiZ

20 minut
#mediatyzacja migracji#studenci zagraniczni
12:35Sala KM22

Małżeństwo czy przelotny romans? Relacja klient-agencja. Podsumowanie raportu.

25 minut
12:35Sala KM8

FMCG w internecie

25 minut
12:35Sala KM116

Dlaczego twoja firma i startup koleżanki siedzącej obok ciebie nie rosną tak szybko jak chcecie?

25 minut
12:40Sala KA 15

Efekty procesu mediatyzacji dla edukacji na podstawie szkół województwa małopolskiego

20 minut
#edukacja#badania młodzieży#mediatyzacja edukacji
13:00Sala KM116

Czy właściwie chronisz swoją własność intelektualną w projektach IT? Praktyczne przykłady umów w nowych technologiach.

25 minut
13:00Sala KM22

Gdy zwykły koszyk to za mało

25 minut
13:00Sala KM8

How we built CarLens: a success story of a failed project.

25 minut
13:00Sala KA 15

Crowd-learning- nowe możliwości doskonalenia zawodowego w zmediatyzowanym świecie

20 minut
#crowd-learning#edukacja przez całe życie#media społecznościowe
13:20Sala KA 15

Dyskusja. Moderuje:

20 minut
13:25Sala StrefaGastro

Przerwa obiadowa

45 minut
13:40Sala KA 15

Przerwa obiadowa

60 minut
14:10Sala KM8

Beta robi dobrze - szczegóły wkrótce

50 minut
14:10Sala KM22

Influencer i polityka - dlaczego boimy się wyrażać poglądy polityczne i aktywnie działać w obronie własnych wartości.

25 minut
14:10Sala KM116

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
14:35Sala KM116

Szanse dla startupów płynące z IV rewolucji przemysłowej

25 minut
14:35Sala KM22

YouTube, czyli Facebook 2.0

25 minut
14:40Sala KA 15

Klucz do cyberbezpieczeństwa tkwi w naszej głowie. Wszyscy jesteśmy cyberżołnierzami

20 minut
#cyberbezpieczeństwo#hakerzy#cyberwojna#fakenews
15:00Sala KM116

Jak pozyskać finansowanie z USA i dlaczego większość polskich firm zeruje sobie szanse już na starcie.

25 minut
15:00Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
15:00Sala KA 15

Religijność zmediatyzowana – od wykorzystania nowych mediów w życiu duchowym po religijne wspólnoty wirtualne

20 minut
#mediatyzacja religii#religia a nowe media
15:00Sala KM22

Małe kroki, duże efekty - jak zaprojektować i zmierzyć lejek sprzedaży w digitalu?

25 minut
15:20Sala KA 15

"Filter bubble" po polsku

20 minut
#bańka filtrująca#debata polityczna#mediatyzacja migracji
15:25Sala KM8

Jak naparzać śmiechem i monetyzować emocje

25 minut
15:25Sala KM22

Dlaczego potrzebujesz chatbota w e-sklepie?

25 minut
15:25Sala KM116

Jak zamieniliśmy pół tysiąca spotkań w 9,5 mln inwestycji i ile będzie z tego jednorożców

25 minut
15:40Sala KA 15

Gry komputerowe – totalne dzieło sztuki?

20 minut
#gry komputerowe#sztuka a nowe media
15:50Sala KM108

Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT, by ktoś je zobaczył

25 minut
15:50Sala KM22

Masz wrażenie, że przepalasz kasę w Google Ads? Pewnie tak właśnie jest. Pokażę Ci gdzie są pułapki i okazje.

25 minut
15:50Sala KM116

To VC or not to VC - prowadzenie biznesu z kasą VC czy z zyskownej firmy?

25 minut
16:00Sala KA 15

Dyskusja. Moderuje:

20 minut
16:15Sala Patio

Przerwa kawowa

15 minut
16:20Sala KA 15

Podsumowanie i zakończenie Beta Academics 2019

10 minut
16:35Sala KM22

Znajdź klienta w sieci, czyli jak robić aby się nie narobić, a mieć górę hajsu?

25 minut
16:35Sala KM8

"Traktuj klienta swego jak siebie samego" - czyli jakich błędów należy unikać w kampaniach marketingowych?

25 minut
17:00Sala KM22

Jak wywalić w błoto rocznie 100 000 zł na SEO i AdWordsa?

25 minut
17:00Sala KM8

Jak analityka zastąpiła hydraulika i co z tego wynika?

25 minut
17:25Sala KM8

"Ślepi wiodą kulawych i żaden z nich nie chce słuchać" czyli dlaczego marketerzy myślą za dużo a klienci za mało.

25 minut
17:25Sala KM22

Google vs. Facebook - kto ma rację?!

25 minut
17:50Sala KM8

Data Storytelling - Jak komunikować dane, by miały znaczenie dla innych.

25 minut
18:15Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
18:15Sala KM22

7 najważniejszych wniosków z setek audytów kampanii Google Ads

25 minut
 
 
Piątek 13/09/2019
09:00Sala KM22

Złożona aplikacja biznesowa z interfacem iPhona

25 minut
09:25Sala KM8

Clickbaitowy tytuł, czyli holistyczne podejście do klientocentryczności A.D. 2019

25 minut
09:25Sala KM22

Podcasty w marketingu - jak skorzystać z ich potencjału

25 minut
09:50Sala KM8

10 przykładów jak wykorzystać AI i marketing automation w eCommerce - mięso i konkretne liczby

25 minut
09:50Sala KM22

Ewolucja interfejsu - dlaczego będziemy rozmawiać z technologią. Czyli po co nam Alexa i Google Asystent.

25 minut
10:15Sala KM22

Czy reklama musi być ładna? Czyli o tym co zwraca naszą uwagę

25 minut
10:15Sala KM8

Nie powiem Wam co myślę, powiem co myślą klienci.

25 minut
10:40Sala KM8

Dzień, w którym zrozumiałem dlaczego otaczają mnie sami idioci

25 minut
10:40Sala KM22

4 najskuteczniejsze formy współpracy z influencerami

25 minut
11:05Sala Patio

Przerwa kawowa

15 minut
11:20Sala KM8

Wkrótce się dowiemy :)

25 minut
11:20Sala KM22

Z dowcipami nie ma żartów. Uśmiech klienta jako jeden z KPI

25 minut
11:45Sala KM22

Wykorzystanie Tableau do szybkiej analizy danych w biznesie

25 minut
11:45Sala KM8

PR i content marketing - związek na całe życie

25 minut
12:10Sala KM22

Podświadomość rządzi. Jak marki wpływają na nasze umysły.

25 minut
12:10Sala KM108

Praca w pięciu firmach na raz przy 40 godzinnym tygodniu pracy. To jest możliwe.

25 minut
12:35Sala KM8

A gdyby tak wybrać się na kawę z tysiącami klientów jednocześnie?

25 minut
12:35Sala KM22

Jak zbudować milionowy business z milenialsami na pokładzie

25 minut
13:00Sala KM22

FOMO marketing a marketerzy, czyli o technikach wykorzystywania Fear of Missing Out w internetowej komunikacji marketingowej

25 minut

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij