InternetBeta 2019. Jest już program wydarzenia
RZESZÓW. Konferencja odbywać się będzie od 11 do 13 września w kampusie WSIiZ w Kielnarowej.
Rozpisywać się o samym wydarzeniu chyba już nie ma sensu. To już 11 edycja wydarzenia. Od lat InternetBeta przyzwyczaiła już do tego, że każdego roku można się na niej dowiedzieć wszystkiego, co ostatnio piszczy w świecie nowych technologii. I to właściwie we wszystkich obszarach życia - od marketingu aż po - szeroko rozumiane - zmiany klimatyczne.
Dziś organizatorzy pochwalili się, że właściwie już 95 proc. programu tegorocznej konferencji jest już ustalone a prelegenci zaklepani. A ci, wiadomo, z górnej półki środowiska nowych technologii w naszym kraju.
Bilety: internetbeta.pl/bilety
Więcej szczegółów na stronie wydarzenia.
Środa 11/09/2019
09:00 Sala KM8
Czas zacząć InternetBeta2019
20 minut
09:20Sala KM8
09:45Sala KM8
10:10Sala KM8
Poszerzanie grupy docelowej poprzez kreowanie twarzy marki, czyli Influncerzy, Youtuby i inne internety
25 minut
10:35Sala KM108
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
11:00Sala Patio
Przerwa kawowa
20 minut
11:20Sala KM22
11:20Sala KM8
11:45Sala KM8
12:10Sala KM22
SCOPE™️ App – czy można zmierzyć i rozszyfrować swoje nastawienie do życia i pracy? Czyli krótko o tym jak nasze podejście i 7 poziomów reakcji determinują nasz sukces.
25 minut
12:10Sala KM8
12:35Sala KM22
12:35Sala KM8
13:00Sala KM8
13:00Sala KM22
13:25Sala StrefaGastro
Przerwa obiadowa
45 minut
14:10Sala KM22
14:10Sala KM108
Gaming - błękitny ocean. Jak sprytne marki szybko budują przewagę konkurencyjną
25 minut
14:35Sala KM8
Mobile is the new black – wykorzystaj potencjał nowych technologii Google. Nieoczywiste tricki w SEO, które zbudują Twoją przewagę w internecie
25 minut
14:35Sala KM22
Customer & User Experience w Social Media - jak zadbać o dobro swoich odbiorców, a przy okazji również o własne.
25 minut
15:00Sala KM8
Relacje rządzą! Co potrzeba budowania relacji oznacza dla marketingu i jak na nią odpowiedzieć?
25 minut
15:00Sala KM22
15:25Sala KM8
15:25Sala KM22
Optymalny zespół to... przeFRISowany zespół. Style poznawcze w służbie skutecznych i lepiej komunikujących się organizacji.
25 minut
15:50Sala KM8
15:50Sala KM22
16:15Sala Patio
Przerwa kawowa
20 minut
16:35Sala KM22
16:35Sala KM8
StartupSITO
50 minut
17:00Sala KM22
17:25Sala KM22
17:25Sala KM8
17:50Sala KM22
Case study wdrożenia portalu prawo.pl, czyli jak w 6 miesięcy zdobyliśmy kilka milionów Użytkowników?
25 minut
17:50Sala KM8
Jakie to jest trudne, czyli słów kilka skalowaniu obsługi klienta, w bardzo zaawansowanym narzędziu, na globalnym rynku.
25 minut
Czwartek 12/09/2019
09:00Sala KA 15
09:10Sala KA15
Władza algorytmów i ich włodarze. Za fasadą Google'a, Amazona, Facebooka, Apple
20 minut
09:25Sala KM116
Projekt, który powstał z-Milosci - jak odnaleźć się w niszy ślubnej od 0 do 25 tysięcy klientów w 2019r.
25 minut
09:25Sala KM8
09:25Sala KM22
09:40Sala KA 15
FOMO marketing a internauci, czyli o reakcjach Polaków na aktywność marek w Sieci i wykorzystywanie Fear of Missing Out w komunikacji marketingowej
20 minut
09:50Sala KM116
09:50Sala KM8
09:50Sala KM22
10:00Sala KA 15
Komunikowanie się w organizacji w dobie rozwoju sztucznej inteligencji. Szanse i zagrożenia
20 minut
10:15Sala KM22
10:15Sala KM116
I want it all and I want it now – przyszłość pracy w świecie, w którym wszystko chcemy "na już"
25 minut
10:15Sala KM8
Rozszerzona reklama i sprzedaż: jak technologia winduje doświadczenia płynące z contentu na nowy poziom?
25 minut
10:20Sala KA 15
10:40Sala KA 15
10:40Sala KM116
10:40Sala KM8
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
10:40Sala KM22
11:00Sala KA 15
11:05Sala Patio
Przerwa kawowa
15 minut
11:20Sala KM116
11:20Sala KM8
Panel dyskusyjny - szczegóły wkrótce
50 minut
11:20Sala KA 15
Przerwa kawowa
40 minut
11:20Sala KM22
11:45Sala KM116
11:45Sala KM22
12:00Sala KA 15
Media społecznościowe w popularyzacji nauki i dydaktyce
20 minut
12:10Sala KM22
12:10Sala KM8
12:10Sala KM116
12:20Sala KA 15
Media w procesie migracji - case study ukraińskich studentów WSIiZ
20 minut
12:35Sala KM22
Małżeństwo czy przelotny romans? Relacja klient-agencja. Podsumowanie raportu.
25 minut
12:35Sala KM8
12:35Sala KM116
Dlaczego twoja firma i startup koleżanki siedzącej obok ciebie nie rosną tak szybko jak chcecie?
25 minut
12:40Sala KA 15
Efekty procesu mediatyzacji dla edukacji na podstawie szkół województwa małopolskiego
20 minut
13:00Sala KM116
Czy właściwie chronisz swoją własność intelektualną w projektach IT? Praktyczne przykłady umów w nowych technologiach.
25 minut
13:00Sala KM22
13:00Sala KM8
13:00Sala KA 15
Crowd-learning- nowe możliwości doskonalenia zawodowego w zmediatyzowanym świecie
20 minut
13:20Sala KA 15
13:25Sala StrefaGastro
Przerwa obiadowa
45 minut
13:40Sala KA 15
Przerwa obiadowa
60 minut
14:10Sala KM8
Beta robi dobrze - szczegóły wkrótce
50 minut
14:10Sala KM22
Influencer i polityka - dlaczego boimy się wyrażać poglądy polityczne i aktywnie działać w obronie własnych wartości.
25 minut
14:10Sala KM116
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
14:35Sala KM116
14:35Sala KM22
14:40Sala KA 15
Klucz do cyberbezpieczeństwa tkwi w naszej głowie. Wszyscy jesteśmy cyberżołnierzami
20 minut
15:00Sala KM116
Jak pozyskać finansowanie z USA i dlaczego większość polskich firm zeruje sobie szanse już na starcie.
25 minut
15:00Sala KM8
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
15:00Sala KA 15
Religijność zmediatyzowana – od wykorzystania nowych mediów w życiu duchowym po religijne wspólnoty wirtualne
20 minut
15:00Sala KM22
Małe kroki, duże efekty - jak zaprojektować i zmierzyć lejek sprzedaży w digitalu?
25 minut
15:20Sala KA 15
15:25Sala KM8
15:25Sala KM22
15:25Sala KM116
Jak zamieniliśmy pół tysiąca spotkań w 9,5 mln inwestycji i ile będzie z tego jednorożców
25 minut
15:40Sala KA 15
15:50Sala KM108
Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT, by ktoś je zobaczył
25 minut
15:50Sala KM22
Masz wrażenie, że przepalasz kasę w Google Ads? Pewnie tak właśnie jest. Pokażę Ci gdzie są pułapki i okazje.
25 minut
15:50Sala KM116
16:00Sala KA 15
16:15Sala Patio
Przerwa kawowa
15 minut
16:20Sala KA 15
Podsumowanie i zakończenie Beta Academics 2019
10 minut
16:35Sala KM22
Znajdź klienta w sieci, czyli jak robić aby się nie narobić, a mieć górę hajsu?
25 minut
16:35Sala KM8
"Traktuj klienta swego jak siebie samego" - czyli jakich błędów należy unikać w kampaniach marketingowych?
25 minut
17:00Sala KM22
17:00Sala KM8
17:25Sala KM8
"Ślepi wiodą kulawych i żaden z nich nie chce słuchać" czyli dlaczego marketerzy myślą za dużo a klienci za mało.
25 minut
17:25Sala KM22
17:50Sala KM8
18:15Sala KM8
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
18:15Sala KM22
7 najważniejszych wniosków z setek audytów kampanii Google Ads
25 minut
Piątek 13/09/2019
09:00Sala KM22
09:25Sala KM8
Clickbaitowy tytuł, czyli holistyczne podejście do klientocentryczności A.D. 2019
25 minut
09:25Sala KM22
09:50Sala KM8
10 przykładów jak wykorzystać AI i marketing automation w eCommerce - mięso i konkretne liczby
25 minut
09:50Sala KM22
Ewolucja interfejsu - dlaczego będziemy rozmawiać z technologią. Czyli po co nam Alexa i Google Asystent.
25 minut
10:15Sala KM22
10:15Sala KM8
10:40Sala KM8
10:40Sala KM22
11:05Sala Patio
Przerwa kawowa
15 minut
11:20Sala KM8
Wkrótce się dowiemy :)
25 minut
11:20Sala KM22
11:45Sala KM22
11:45Sala KM8
12:10Sala KM22
12:10Sala KM108
Praca w pięciu firmach na raz przy 40 godzinnym tygodniu pracy. To jest możliwe.
25 minut
12:35Sala KM8
12:35Sala KM22
13:00Sala KM22
FOMO marketing a marketerzy, czyli o technikach wykorzystywania Fear of Missing Out w internetowej komunikacji marketingowej
25 minut