Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Program Czyste Powietrze - zobacz zasady naboru
Przystanek Czas na podkarpacką młodzież

Marketing ekologiczny - Śnieżka Eko w nowym opakowaniu

Opublikowano: 2012-09-10 17:34:44, przez: admin, w kategorii: Firmy

LUBZINA. Ekologiczna farba ze Śnieżki .

Marketing ekologiczny - Śnieżka Eko w nowym opakowaniu

Główną cechą farby Śnieżka Eko jest jej hipoalergiczność. Nie powoduje podrażnień u alergików i osób szczególnie wrażliwych.

- Potwierdziły to badania wykonane przez Zakład Alergologii Klinicznej i Środowiskowej Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego - mówi Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFiL Śnieżka SA. - To właśnie ta cecha była głównym bodźcem do zmiany kodu kolorystycznego na jasny zielony, przywołujący naturalność i ekologiczny styl życia. W warstwie emocjonalnej opakowanie jest więc bardzo optymistyczne, na poziomie racjonalnym zaś doskonale komunikuje cechy produktu: śnieżną biel i hipoalergiczność.

Styl opakowania to teraz śnieżnobiała etykieta z elementami wiosennej zieleni taki sam kolor wieka wpisują się w trend „eko”. Elementy nowoczesnego wnętrza pojawiające się na drugim planie, nadają opakowaniu lekkości oraz przestrzenności zgodnej z dzisiejszymi trendami w projektowaniu. Komunikację ekologiczną dodatkowo wspiera, umieszczony na opakowaniu motyw  jabłka.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij