Projekt Klient 2.0 w PGE Obrót
RZESZÓW. Jak informuje PGE Obrót - projekt Klient 2.0. ma pomóc koordynować wszystkie inicjatywy z takich dziedzin jak e-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych.
Fot. Pixabay/CC0
Projekt łączyć ma w sobie kilka elementów takich jak np. współpraca ze startupami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już istniejących procesów. Pracownicy też będą mogli zgłaszać inicjatywy dotyczące cyfryzacji. Każdy zgłoszony pomysł ma być przeanalizowany przez specjalny zespół, w którego skład wchodzić mają menedżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych.
- Mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu - mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. - Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów.