Stacja Statoil w Stalowej Woli zmienia nazwę na Circle K
STALOWA WOLA. 1 lutego rozpoczyna się rebranding stacji Statoil na Circle K w Stalowej Woli. Zmiany są w całej Polsce.
W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.
- Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość - mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.
Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane paliwa miles® i milesPLUS® oraz kawy pod marką „Simply Great Coffee”, a także hot dogi pod marką „Prawdziwe hot dogi prosto z grilla”. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.
Przewidziane rabaty podczas wielkiego otwarcia na stacji Circle K przy ul. Okulickiego 140A:
Rabat 15 gr/l na paliwa milesPLUS® z kartą programu EXTRA
Rabat 10 gr/l na paliwa miles® i SupraGas z kartą programu EXTRA
Rabat 50 % na dowolną kawę, hot dogi, usługę myjni automatycznej (myjnia dotyczy stacji własnych)
Rabat 50% na letni płyn do spryskiwaczy (oferta sezonowa)