Zbliża się konferencja InternetBeta 2017
RZESZÓW, KIELNAROWA. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.
Po raz dziewiąty w dniach 13-15 września 2017 Centrum Edukacji Międzynarodowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie-Kielnarowej.
Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania w wykorzystaniem internetu i nowoczesnych technologii – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.
- Ideą konferencji jest łączenie różnorodnych środowisk. To miejsce spotkania funduszy, aniołów biznesu i początkujących startupowców. Tu rodzą się owocne kontakty pomiędzy największymi (i tymi mniejszymi) agencjami digitalowymi oraz przedstawicielami małych i tych całkiem sporych brandów – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji InternetBeta. – Na salach i w kuluarach spotkać można właścicieli i osoby odpowiedzialne za marketing największych serwisów i portali internetowych. Od lat na
„Becie” pojawiają się też reprezentanci świat e-commerce, ludzie nauki, samorządowcy, osoby działające w NGO-sach, socjologowie, psychologowi i dziennikarze. To idealne miejsce do nawiązania bliskich relacji biznesowych, bo wspólnie spędzony czas i delikatne oderwanie od codziennej rutyny niewątpliwie służy zacieśnianiu kontaktów.
InternetBeta z roku na rok przyciąga coraz większe rzesze specjalistów spragnionych wiedzy z pogranicza marketingu i biznesu w odniesieniu do Internetu, nowych technologii i startup-ów. Nie inaczej będzie w tym roku.
- Siłą cyklicznej konferencji InternetBeta jest interdyscyplinarność i pasja... InternetBeta wymyka się wszelkim możliwym klasyfikacjom: jest to wydarzenie kierowane zarówno do praktyków, jak i teoretyków, zarówno do zawodowych "źółtodziobów", jak i ludzi z dużymi sukcesami zawodowymi na koncie – informuje prof. dr hab. Agata Jurkowska-Gomułka, prorektor ds. nauki WSIiZ w Rzeszowie. - Konferencja pokazuje w jaki sposób należy rozmawiać o internecie i w jaki sposób analizować rzeczywistość cyfrową XXI w. - nie można sprowadzać zmian związanych z rozwojem internetu jedynie do zagadnień technologicznych, ale trzeba odnotowywać zmiany zachodzące w funkcjonowaniu biznesu, relacjach społecznych czy sferze psychologicznej jednostek. Nie od dziś wiadomo, że postęp technologiczny oznacza równocześnie ogromne wyzwanie dla człowieka. InternetBeta oddaje zresztą świetnie ducha i zakres badań naukowych prowadzonych na WSIiZ -nasi naukowcy zajmują się wszak zarówno sztuczną inteligencją, oddziaływaniem internetu na życie jednostek w sferze socjologicznej i psychologicznej, czy też internetem jako medium.
Organizatorzy InternetBeta zawsze dbają o jakość i aktualność przedstawianych prezentacji, dlatego oprócz dziesiątek wysokiej klasy specjalistów z branży marketingu internetowego i nowoczesnych technologii, na scenie pojawią się również influencerzy, znani przede wszystkim z YouTube. Będą zdradzać szczegóły tego, jak z ich punktu widzenia wygląda współpraca z markami oraz podzielą się swoją wiedzą na temat nowoczesnych mediów.
Głównymi partnerami tegorocznej edycji konferencji są Synerise, IKEA oraz Daimler. Organizator to Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.