Ile Rzeszów wyda w przyszłym roku na promocję?
RZESZÓW. To oczywiście zależy, jak i co liczyć. Będą to jednak grube miliony złotych.
Kalendarz promocyjny ze zdjęciami Tadeusza Poźniaka
W projekcie budżetu Rzeszowa na 2017 r. na cele promocyjne zapisano dokładnie 7 331 683 zł Kwota ta ma zostać przeznaczona m.in. na:
- wydawanie folderów, informatorów o treściach promocyjno - informacyjnych,
- zakup kalendarzy, znaczków herbowych, upominków, różnych opłat konkursowych,
- materiały promocyjne m.in.: reklamy na bilbordach, filmy reklamowe o Rzeszowie, reklamy telewizyjne i radiowe związane z Rzeszowem,
- promocję w ramach imprez sportowych organizowanych w mieście, rozgrywek siatkarskich i żużlowych,
- udział w targach krajowych i zagranicznych,
- obsługę Brandingu Miasta w 2017 r.,
- organizację i współorganizację forów i konferencji typu Forum Innowacji,
- udziały w targach i konferencjach typu Paris Air Show,
- wydanie publikacji promocyjnych o mieście Rzeszowie,
- obsługę „miejskiego sms-a”, udział w konkursach i rankingach,
- promocję turystyki miast Grupy Wyszehradzkiej w ramach projektu pn. „Promocja turystyki – współpraca szansą dla małych miast V4 na zwiększenie konkurencyjności”,
- realizację przedsięwzięcia pn. „Promocja Województwa Podkarpackiego za pośrednictwem międzynarodowego pośrednika lotniczego”,
- członkostwo w Klubie Outsourcingu Pro Progressio.
Na tym jednak nie koniec. W budżecie znajduje się jeszcze rubryka ”pozostała działalność”. Tu z kolei widnieje kwota 3 708 173 zł.
Do owej „pozostałej działalności” zaliczono np. współpracę zagraniczną. Miasto wyda na nią w przyszłym roku 342 900 zł. „Kwota ta pokryje wydatki na współpracę Rzeszowa z miastami partnerskimi oraz inne kontakty zagraniczne. Przeznaczona będzie m.in. na: wydatki związane z delegacjami zagranicznymi pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa, (…), wydatki związane z organizacją pobytu w Rzeszowie delegacji miast partnerskich i innych delegacji zagranicznych oraz na finansowanie imprez o charakterze międzynarodowym, koszty wykonania folderów, plakietek i tłumaczeń oraz zakupu drobnych upominków dla członków zagranicznych delegacji.” - czytamy w projekcie budżetu.
Część działań promocyjnych dotyczy wreszcie działalności Biura Obsługi Inwestora. Na jego potrzeby zapisano w projekcie budżetu 24 360 zł
„Zaplanowane środki zostaną wydatkowane na pokrycie kosztów związanych z zawieraniem umów na świadczenie usług z zakresu tłumaczeń, wynajmu powierzchni, środków transportu i cateringu, związanych z organizacją spotkań inwestycyjnych oraz na zapewnienie pozostałych środków rzeczowych celem utrzymania sprawnie funkcjonującego biura.”.