Ogólnopolska kampania telewizyjna piwa Leżajsk
PODKARPACKIE. Piwo Leżajsk w Biedronkach w całej Polsce
Fot. Grupa Żywiec
W tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza od lat 14 lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Oparta jest ona na pochodzeniu i relacji piwa z konsumentami.
- Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia - prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia - tłumaczy mediom Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec. - Adresatami kampanii są piwosze, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę.
Ostatnia ogólnopolska kampania piwa Leżajsk odbyła się w czerwcu 1998 r.
Piwo Leżajsk szeroko dostępne jest głównie w województwie podkarpackim zaś w innych częściach Polski w sieci sklepów „Biedronka”.
Leżajsk to jedno z pieciu piw regionalnych Grupy Żywiec. Pozostałe to: Królewskie (na Mazowszu), Kujawiak, Specjal (na północy Polski) i Brackie z Cieszyna. Grupa posiada 16 marek piwnych, a ponad 30 produktów daje jej najbardziej zróżnicowaną ofertę piw na polskim rynku piwa. Leżajsk eksportowany jest m.in. do USA i Kanady.
ac