Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Edulacka ekologiczna w ramach zadania Sadzenie drzew i krzewów miododajnych sposobem na ochronę bioróżnorodności w województwie podkarpackim

Ogólnopolska kampania telewizyjna piwa Leżajsk

Opublikowano: 2012-02-08 18:28:53, przez: admin, w kategorii: Firmy

PODKARPACKIE. Piwo Leżajsk w Biedronkach w całej Polsce

Fot. Grupa Żywiec

Fot. Grupa Żywiec

W tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza od lat 14 lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Oparta jest ona na pochodzeniu i relacji piwa z konsumentami.

- Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia - prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia - tłumaczy mediom Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec. - Adresatami kampanii są piwosze, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę.

Ostatnia ogólnopolska kampania piwa Leżajsk odbyła się w czerwcu 1998 r.

Piwo Leżajsk szeroko dostępne jest głównie w województwie podkarpackim zaś w innych częściach Polski w sieci sklepów „Biedronka”.

Leżajsk to jedno z pieciu piw regionalnych Grupy Żywiec. Pozostałe to: Królewskie (na Mazowszu), Kujawiak, Specjal (na północy Polski) i Brackie z Cieszyna. Grupa posiada 16 marek piwnych, a ponad 30 produktów daje jej najbardziej zróżnicowaną ofertę piw na polskim rynku piwa. Leżajsk eksportowany jest m.in. do USA i Kanady.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij