Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Konkurs "Firma Dobrze Widziana"

Opublikowano: 2011-11-12 12:08:41, przez: admin, w kategorii: Biznes

Business Centre Club organizuje konkurs dla firm prowadzących działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu. Startować mogą także przedsiębiorstwa z województwa podkarpackiego.

Konkurs "Firma Dobrze Widziana"

Celem konkursu "Firma Dobrze Widziana" jest szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu oraz promowanie firm, które w swoich regionach prowadzą działania z zakresu CSR.

Rywalizacja składa się z dwóch etapów. W pierwszym kapituła na podstawie nadesłanych ankiet wyłoni 5 firm nominowanych do tytułu “Firma Dobrze Widziana” z danego województwa. Dyplomy - nominacje zostaną wręczone podczas uroczystej gali. W drugim etapie, z grona firm nominowanych, zostanie wybrany jeden laureat w danym województwie. Ogłoszenie listy laureatów i wręczenie statuetek zaplanowano na marzec 2012 r.

Ankiety konkursowe należy wypełnić i przesłać do BCC do 18 listopada br. na adres e-mail: fdw@bcc.org.pl. Ankieta konkursowa oraz regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej: http://csr.bcc.org.pl/csr2_konkurs.php.

Uczestnicy nie ponoszą żadnych opłat za udział w konkursie“Firma Dobrze Widziana” i otrzymanie nagrody.

Sam konkurs jest elementem szerszego projektu realizowanego finansowanego z unijnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (podziałanie 2.1.2: Partnerstwo dla zwiększania adaptacyjności). Projekt obejmuje kampanię informacyjną oraz badawczej w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. CSR corporate social responsibility). Inne działania to badania na temat postrzegania CSR przez przedsiębiorców oraz kadrę zarządzającą, postaw jakie wykazują polscy przedsiębiorcy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, czynników motywujących do wdrażania CSR oraz barier przy tym występujących. Kolejne działania to stworzenie wirtualnej ankiety autoewaluacyjnej przy pomocy której menedżerowie będą mogli samodzielnie ocenić stopień społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa oraz uzyskać rekomendacje dotyczące doskonalenia stanu obecnego, przeprowadzenie kampanii informacyjnej obejmującej seminaria regionalne, konferencje oraz publikacje na temat społecznej odpowiedzialności biznesu adresowane do przedsiębiorców.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij