Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Jak rozwijać markę uzdrowisk karpackich

Opublikowano: 2014-06-03 11:22:15, przez: admin, w kategorii: Biznes

TRUSKAWIEC, UKRAINA. W ub. tygodniu (29-30 maja 2014 r.) w Hotelu Mirotel Resort w Truskawcu na Ukrainie odbyło się II Spotkanie Zespołu Projektowego ds. strategii turystyki uzdrowiskowej.

Jak rozwijać markę uzdrowisk karpackich

 

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele branży turystycznej, lokalni liderzy działający na rzecz rozwoju turystyki uzdrowiskowej po obu stronach granicy.

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

Jurij Jaworski – zastępca burmistrza Truskawiec. dokonał prezentacji miasta, jako jednego z najbardziej znanych uzdrowisk na Ukrainie z unikalnymi w skali światowej wodami mineralnym. Miasto leży około 90 km od granicy ukraińsko-polskiej.

Zasadniczą częścią spotkania były warsztaty przeprowadzone przez Michała Basińskiego, eksperta ds. kreowania marki uzdrowisk karpackich. Podczas spotkania określono cele strategiczne i operacyjne do przygotowywanej strategii uzdrowiskowej oraz zdefiniowano produkt turystyki uzdrowiskowej, który będzie zasadniczym elementem w kreowaniu marki turystycznej Carpathia.

Organizowane przez Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska wspólnie z partnerem projektu Zrzeszeniem samorządów “Euroregion Karpaty – Ukraina w ramach mikroprojektu pn. „Strategia rozwoju turystyki uzdrowiskowej w polsko-ukraińskiej części Euroregionu Karpackiego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2007-2013.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij