Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur

Praca w Urzędzie Wojewódzkim

Opublikowano: 2025-12-02 12:27:43, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Kto kandydatem na wicewojewodę podkarpackiego?

 

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Ogłoszenie nr 158604 / 29.11.2025

 

Główny Specjalista

Do spraw: zamówień publicznych, inwestycji oraz spraw finansowych w Wieloosobowym stanowisku pracy do spraw organizacyjno-finansowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK/VI/5)

 

Umowa o pracę na czas zastępstwa

 

Wynagrodzenie zasadnicze od 5500,00 zł do 6000,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:

współpracuje z komórką organizacyjną Urzędu realizującą przetargi publiczne w zakresie przygotowania danych idokumentów niezbędnych do zainicjowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych oraz przygotowuje i realizuje postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej progu stosowania przepisów ustawy Pzp, w szczególności zamówień dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej. Kontroluje wykonanie planu wydatków Wydziału na realizację zamówień publicznych,

planuje, zabezpiecza, rozlicza środki finansowe na realizację zadań bieżących, inwestycyjnych Wydziału, a w szczególności realizuje sprawy związane z przekazywaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej przekazywanych na jednostki samorządu terytorialnego na obszarze województwa podkarpackiego,

współuczestniczy w przygotowaniu i realizacji projektów realizowanych przez komórki organizacyjne Wydziału współfinansowanych ze środków funduszy europejskich: opracowuje dokumentację niezbędna do złożenia wniosków o dofinansowanie, dokumentację realizacji projektu oraz prowadzi sprawy związane z planowaniem, przekazywaniem I rozliczaniem środków finansowych,

koordynuje, przygotowuje propozycje, uzgadnia zapisy zmian do przygotowywanych projektów aktów prawnych z zakresu zadań Wydziału, zmian regulaminu Urzędu oraz Wydziału.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja

Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym powyżej 1 roku wobszarze zamówień publicznych.

Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie i obronie cywilnej, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks cywilny (księga I i III).

Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Co oferujemy

Ruchomy czas pracy

Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Dopłata do biletów na imprezy kulturalne

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekrecyjnych

Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"

Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,

niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,

wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).

Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).

Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,

w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,

praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,

praca w pozycji siedzącej,

kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie,

przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Dodatkowe informacje

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń).

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób.

Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru.

Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z

2023 r. poz. 342, 497).

W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ustalono Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928). Procedura jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PUW w Rzeszowie, w zakładce „Sygnaliści” (w części „Załatw sprawę”), pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/sygnalisci.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 17 8671210

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym powyżej 1 roku w obszarze zamówień publicznych.

Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Aplikuj do: 5 grudnia 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158604" na adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie Kancelaria Urzędu, pok. 27

ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów

lub przez ePUAP na adres skrytki

/PUWRzeszów/Skrytka ESP lub przez e-Doręczenia

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki

Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2025

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, zgodnie z zapisami ogólnego rozporządzenia o ochronie

danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podkarpacki z siedzibą w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji na podstawie kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3) dane osobowe będą przetwarzane przez okres trzech miesięcy;

4) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do załatwienia sprawy. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi załatwienie sprawy;

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

- podmioty, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym kontrolującym działalność Wojewody (NIK, KAS, CBA, Prokuratura, sądy),

- podmioty wykonujące zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, w tym elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją e-Dok (Centralny Ośrodek Informatyki z siedzibą w Warszawie),

- podmioty zaangażowane w utrzymanie systemów poczty elektronicznej oraz serwisu ePUAP, które mogą być wykorzystywane do kontaktu z Panią/Panem;

6) przysługuje Pani/Panu prawo do:

- dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,

- żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych na podstawie art. 16 RODO, jeśli są nieprawidłowe lub uzupełnienia jeśli są niekompletne,

- żądania usunięcia swoich danych osobowych na podstawie art. 17 RODO po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów,

- żądania ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO;

7) Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

8) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim

Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej bez postawy prawnej.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie:

1) listownie na adres Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie

2) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka

3) e-mailowo rodo@rzeszow.uw.gov.pl,

4) osobiście w siedzibie PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15.

Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia

skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

 

Wzory oświadczeń
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij