Pracownik biurowy (referent ds. administracyjno-gospodarczych) w Zarządzie Dróg
JASŁO.

Fot. pixabay/CC0
Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia
I. Wymagania niezbędne dla kandydata na stanowisko Referent ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia:
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Referent ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia;
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Referenta ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia;
wykształcenie wyższe magisterskie;
posiadanie co najmniej 6 miesięcznego stażu pracy nabytego w ramach umowy o pracę związanego z pracą w administracji samorządowej;
znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 107 ze zm.);
nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1.) znajomość regulacji prawnych wynikających z przepisów:
a). znajomość przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2025 r. poz. 889 ze zm.);
b). ustawy z dnia 21 listopada 1998 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 ze zm.);
c). ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.);
d). Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej;
2. Umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią stron www (CMS);
3. Znajomość programów graficznych Adobe Creative Suite;
4. biegła znajomość obsługi komputera, obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel);
5. umiejętność dobrej organizacji pracy, komunikatywność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:
Uzgadnianie ilości dostępnych materiałów na bazie przy ulicy Przemysłowej ze stanem faktycznym;
Kontrolowanie we własnym zakresie zgodności zapisów kartotekowych ze stanem faktycznym na magazynie;
Prowadzenie ewidencji używanych materiałów i środków trwałych będących w użytkowaniu oraz sporządzanie dowodów materiałowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Pomoc w archiwizacji dokumentów;
Redagowanie i umieszczanie informacji na stronie internetowej PZD dbając o ich czytelność i zgodność z wymogami dostępności (WCAG 2.2) i zasadami pozycjonowania (SEO);
Prowadzenie kont social media oraz projektowanie grafik na potrzeby mediów społecznościowych i strony internetowej Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle;
Kontakt z autorami programów w celu wyjaśniania wszelkich nieprawidłowości i czuwanie nad prawidłowym działaniem programów będących na wyposażeniu PZD w Jaśle;
Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD RP;
Przygotowywanie zestawienia prac wykonanych w PZD w roku bieżącym z podziałem na gminy;
Prowadzenie rejestru faktur;
Prowadzenie rejestru zapotrzebowań;
Udział w pracach komisji przetargowych;
Załatwianie innych spraw o charakterze administracyjnym w zakresie działalności obwodów.
IV. Warunki pracy:
Praca biurowa w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło
Forma: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Termin rozpoczęcia pracy: 01.12.2025 r.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Jaśle w miesiącu listopad 2025 r. wyniósł 2,76 %.
VI. Wymagane dokumenty:
Curriculum Vitae,
List motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wzór – załącznik nr. 1 do niniejszego ogłoszenia,
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, o których mowa w pkt. I. 7 niniejszego ogłoszenia,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie co najmniej 6 miesięcznego stażu pracy nabytego w ramach umowy o pracę związanego z pracą w administracji samorządowej (świadectwa pracy a w przypadku pozostania w zatrudnieniu zaświadczenie o treści świadectwa pracy),
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kursy, szkolenia),
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia procedury naboru, w swojej ofercie kandydat winien podać numer telefonu do kontaktu,
Wszystkie dokumenty, oświadczenia – powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata,
Kserokopie przedłożonych dokumentów powinny zostać poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
W przypadku braku podpisu lub poświadczenia przez kandydata za zgodność z oryginałem dokument będzie uznany za nieważny i nie będzie brany pod uwagę,
klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu:
„Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych (zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze), wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Referent ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa”.
W przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada do wglądu oryginały w/w dokumentów.
VII. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VIII. Dokumenty określone w pkt. VI należy złożyć w zaklejonej kopercie w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle III piętro pokój 308 lub przesłać na adres Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło w terminie do dnia 23.11.2025r. Liczy się data wpływu do Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle.
Na kopercie należy zamieścić dopisek „Nabór – Referent ds. administracyjno – gospodarczych i zaopatrzenia”.
Nabór będzie przebiegać następująco:
Etap pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych.
Etap drugi – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli etap pierwszy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, na wniosek złożony pisemnie lub telefonicznie zostaną odesłane w ciągu 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art. 15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, e-mail: iod@pzd.powiat.jaslo.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru – na podstawie art. 6 ust. 1. Lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., - w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie.
4. Pozyskane dane będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz miesiąc po jej zakończeniu/zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończeniu rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną zniszczone. Dane osób, które zostały wskazane jako kolejni kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia naboru lub zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru – następnie, w przypadku, gdy nie dojdzie do zatrudnienia tych osób, ich oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
5. Nie planuje się udostępniania danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
7. Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
Do pobrania:







