Pracownik biurowy w sekcji logistyki
POWIAT NIŻAŃSKI.

Fot. pixabay/CC0
Obowiązki:
1) znajomość instrukcji, doktryn oraz dokumentów normatywnych w zakresie Transportu i Ruchu wojsk, planowania finansowego w systemie LBPP i planowania potrzeb szkoleniowych personelu z zakresu logistyki;
2) realizacja przedsięwzięć w zakresie zbierania danych, wykonywania dokumentacji sprawozdawczej, analitycznej i ewidencyjnej sprzętu i personelu w formie tabel, prezentacji oraz opisów, prowadzenie analiz, ewidencji i sprawozdawczości;
3) sporządzanie dokumentacji planistycznej (również w systemie ewidencji wojskowej SEW ONLINE, planowania finansowego w zakresie zabezpieczenia logistycznego- LBPP);
4) sprawdzanie poprawności składanych zapotrzebowań przez pododdziały;
5) wykonywanie techniką komputerową stosownych dokumentów, pism związanych z bieżącą działalnością planistyczną, szkoleniową, finansową oraz TiRW;
6) prowadzenie na bieżąco ewidencji w zakresie realizacji szkoleń kursowych, realizacji budżetu;
7) nadzór nad realizacją szkolenia kursowego, planu finansowego realizacji przedsięwzięć w zakresie TiRW;
8) organizowanie i prowadzenie harmonogramu szkoleń personelu logistycznego pododdziałów Brygady;
9) wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez Szefa Sekcji Logistyki;
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Wymagania
a) wykształcenie:
- wyższe,
- średnie - staż pracy 3 lata;
b) biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) obywatelstwo polskie;
Wymagania dodatkowe preferowane:
a) doświadczenie w Resorcie Obrony Narodowej - znajomość specyfiki pracy w jednostce wojskowej;
b) wykształcenie wyższe - kierunek logistyka;
c) znajomość ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o Obronie Ojczyzny;
d) komunikatywność;
e) samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
f) odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej bądź Resortu Obrony Narodowej.
Adres
Jednostka Wojskowa - 18 Brygada Artylerii w Nowej Dębie
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Numer telefonu: 261 162 490
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny (wniosek o zatrudnienie, we wniosku proszę wskazać stanowisko/stanowiska, na które się aplikuje).
- Curriculum Vitae (daty zatrudnienia należy podawać w formacie dzień-miesiąc-rok rozpoczęcia oraz zakończenia stosunku pracy, w szczególności kiedy na stanowisku jest wymagany staż pracy);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (ogólnie dostępny - w części dotyczącej wykształcenia należy podać informacje o ukończonych szkołach, zdobytych kwalifikacjach i uprawnieniach, a w części dotyczącej doświadczenia zawodowego, kandydat powinien wyszczególnić dotychczasowe miejsca pracy, zajmowane stanowiska oraz okres zatrudnienia;
- oświadczenie o niekaralności (ogólnie dostępne w intrenecie opatrzone odręcznym podpisem kandydata i datą);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (ogólnie dostępne w intrenecie - opatrzone odręcznym podpisem kandydata i datą);
Dokumenty aplikacyjne muszą zawierać klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w nich zawartych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez 18 Brygadę Artyleriii z siedzibą w Nowej Dębie 39-460, ul. Anieli Krzywoń 1, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem 2016/679 (RODO)).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą do 21.11.2025 na adres:
18 BRYGADA ARTYLERII
ul. Anieli Krzywoń 1,
39-460 Nowa Dęba;
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ...
(NALEŻY WPISAĆ KONKRETNE STANOWISKO, NA KTÓRE APLIKUJEMY)







