Urzędnik (do spraw promocji)
POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. Facebook
Burmistrz Boguchwały
Ogłasza Nabór na Wolne Stanowisko Pracy
Specjalisty ds. Promocji w Referacie Promocji Rozwoju, Obsługi Inwestorów i Polityki Społeczno-Gospodarczej w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Suszyckich 33
36-040 Boguchwała
Liczba stanowisk pracy: 1 etat
I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:
1. niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe.
6) Co najmniej 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych czynności.
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
8) Znajomość zasad działania samorządu gminnego, jego promocji w mediach społecznościowych oraz ogólnych informacji dotyczących Gminy Boguchwała.
9) Umiejętność redagowania oraz tworzenia treści i komunikatów.
10) Umiejętność redagowania strony internetowej gminy.
11) Znajomość obsługa komputera, w tym programów w pakiecie MS Office.
12) Znajomość przepisów i ustaw:
− ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
− ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
− ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
− ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
− ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych,
− Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
2. dodatkowe:
1) Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: dziennikarstwo, zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
2) Kreatywność.
3) Operatywność , samodzielność i inicjatywa.
4) Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu.
5) Umiejętność pracy w zespole.
6) Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na prowadzenie rozmów i korespondencji .
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zgłaszanie udziału Gminy do konkursów i plebiscytów.
2. Realizacja zadań związanych ze zbiórkami publicznymi.
3. Prowadzenie postępowań związanych z przeprowadzaniem imprez masowych.
4. Prowadzenie rejestrów obiektów turystycznych.
5. Przygotowywani konkursów Gminnych.
6. Prowadzenie spraw z zakresu usług turystycznych, wynikających z ustawy o usługach turystycznych oraz aktów wykonawczych do tej ustaw zastrzeżonych przepisami prawa dla gminy, w tym realizacja zadań związanych z prowadzeniem ewidencji usług hotelarskich świadczonych w innych obiektach.
7. Redagowanie i prowadzenie stron internetowych Gminy.
8. Publikacja materiałów i zamieszczanie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Boguchwale.
9. Obsługa strony internetowej i portali społecznościowych Urzędu Miejskiego w Boguchwale.
10. Prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną Gminy.
11. Przygotowywanie zleceń i zamówień do realizacji zadań promocyjnych.
12. Przygotowywanie tekstów do folderów, ulotek, ogłoszeń reklamowych ich korekta.
13. Gromadzenie i opracowywanie informacji o działalności samorządu.
14. Opracowanie banerów, plakatów, dyplomów, zaproszeń, ulotek, map.
15. Opracowanie prezentacji multimedialnych na potrzeby Gminy.
16. Organizacja inicjatyw związanych ze współpracą z przedsiębiorcami.
17. Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych.
18. Przygotowanie i przedkładanie corocznie Burmistrzowi projektu Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu.
19. Ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu, koordynacja i nadzór nad tymi działaniami.
20. Wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych oraz profilaktycznych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.
21. Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Miejskim
Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Boguchwale i Zespołem Interdyscyplinarnym w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.
22. Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.
23. Współpraca z przedszkolami, szkołami podstawowymi, gimnazjami i szkołami ponadgimnazjalnymi w zakresie organizacji działalności profilaktycznej w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
24. Organizowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej dla mieszkańców gminy.
III. Warunki pracy:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33,
36-040 Boguchwała oraz teren Gminy Boguchwała.
2. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu.
3. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach w poniedziałki od 7:30 do 15:30.
4. Zatrudnienie – październik 2025r.
5. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych
i narzędzi informatycznych.
6. Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na II piętrze budynku /brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu pracy.
8. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
9. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800-5.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
10. Dodatkowe korzyści z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Boguchwale:
regularne godziny pracy,
a) regularnie wypłacane wynagrodzenie,
b) dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej „trzynastka”,
c) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
d) możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach,
e) pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci).
IV.1. W miesiącu sierpniu 2025 roku poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Boguchwale, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 % .
2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na
stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje
osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.
V. 1. Wymagane dokumenty:
1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej,
3. własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
(wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa
Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych
oraz dyscyplin artystycznych),
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, przez
staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania,
wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami
świadectw pracy (ksero/skan całego dokumentu), a w przypadku pozostawania w
zatrudnieniu – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu, wskazujące datę jego
rozpoczęcia,
6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
7. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) nieposzlakowanej opinii,
c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
e) nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym
f) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:,
„Wyrażam/nie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
na stanowisko specjalisty ds. promocji, przez Urząd Miejski w Boguchwale z siedzibą
przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała reprezentowany przez Burmistrz Boguchwały,
zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z dnia
2016.05.04), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.
U. z 2024 r. poz. 1135) oraz ustawą - Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U.
z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.)”,
g) stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. promocji,
8. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się
z regulaminem zgłaszania naruszeń prawa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale,
9. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o znajomości przepisów prawnych
określonych w ogłoszeniu o naborze.
V.2. Dokumenty dodatkowe:
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach (np. zaświadczenia, certyfikaty,
referencje, zakresy czynności i inne dokumenty).
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem
„Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. promocji” osobiście w Biurze Obsługi
Klienta Urzędu Miejskiego w Boguchwale (parter), 36-040 Boguchwała ul. Suszyckich 33
lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres w terminie do dnia 10 października 2025
roku do godziny 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną
do Urzędu niekompletne albo po upływie wskazanego w ogłoszeniu terminu nie będą
rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych
drogą elektroniczną.
2. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim
w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny
zostać złożone wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski.
3. Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej
na celu stwierdzenie zgodności kompletności zawartości i formy dokumentów
z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Osoby spełniające wymagania
formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i o miejscu przeprowadzenia
rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Etapy rekrutacji:
a) weryfikacja złożonej przez kandydata dokumentacji;
b) rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej /www.bip.boguchwala.pl/ oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Miejskim w Boguchwale.
6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji,
zostaną dołączone do jego akt osobowych po nawiązaniu z nim stosunku pracy.
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni
i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru przechowuje
się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranej osoby. Po upływie wskazanego
terminu dokumenty aplikacyjne podlegają zniszczeniu.
8. Pozostali kandydaci, którzy nie zostali najwyżej ocenieni i ich dane nie zostały
umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru osobiście odbierają swoje
dokumenty aplikacyjne przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach
naboru w Urzędzie Miejskim w Referacie Organizacyjnym.
9. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, o których mowa w ust. 8 nie odebrane
w terminie, podlegają zniszczeniu.
10. W Urzędzie Miejskim w Boguchwale Zarządzenie Nr 120.70.2024 Burmistrza
Boguchwały została przyjętą procedura zgłaszania naruszeń prawa. Z Regulaminem
zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miejskim w Boguchwale można zapoznać się na stronie
BIP, w zakładce INNE – ochrona sygnalistów, link: https://bip.boguchwala.pl/pl/408
inne/12306-ochrona-sygnalistow.html.
Oświadczenie kandydata ubiegającego się o zatrudnienie
Oświadczenie o znajomości przepisów
Klauzula informacyjna dla kandydata