Urzędnik (Dział Administracyjno-Gospodarczy)
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Dyrektor Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Podkarpackim Zespole Placówek Wojewódzkich W Rzeszowie
ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 RZESZÓW
1. Pracodawca: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.
2. Miejsce wykonywania pracy: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2.
3. Stanowisko: Specjalista, Dział Administracyjno-Gospodarczy.
4. Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego: TAK / NIE
5. Opis stanowiska - do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
1) Prowadzenie rejestru faktur okresowych i nieokresowych, sprawdzenie poprawności merytorycznej i rachunkowej otrzymanych faktur, opisywanie ich zgodnie z zawartą umową lub zamówieniem.
2) Wnioskowanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia, w tym szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWZ, ogłoszenia, projekty umów, protokoły).
3) Kompleksowa realizacja postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (PZP) i wewnętrznymi procedurami w zakresie ostaw, usług i robót budowlanych dotyczących PZPW w Rzeszowie wraz z Filiami.
4) Publikacja ogłoszeń i obsługa postępowań w systemach elektronicznych.
5) Udzielanie wyjaśnień wykonawcom i przygotowywanie odpowiedzi na pytania w trakcie postępowań.
6) Opracowywanie projektów zarządzeń, regulaminów i instrukcji.
7) Prowadzenie korespondencji i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
8) Monitorowanie przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych i wdrażanie zmian w praktyce.
9) Przechowywanie dokumentacji postepowań oraz przygotowywanie do archiwizacji.
6. Warunki pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- miejsce pracy – Rzeszów, ul. Niedzielskiego 2,
- termin rozpoczęcia pracy: październik 2025 r.,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych,
- praca wymagająca bezpośredniej współpracy z klientami oraz innymi pracownikami PZPW,
- w budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy istnieje podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, budynek jest wyposażony w windę (dostęp windą tylko do części pomieszczeń), stanowisko pracy znajduje się na II piętrze,
- pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
7. W poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6 %.
8. Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wymagane wykształcenie: średnie ogólne i minimum 3 – letni staż pracy lub wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
9. Wymagania dodatkowe:
- minimum roczne doświadczenie w zamówieniach publicznych,
- ukończone szkolenia związane z zamówieniami publicznymi,
- znajomość praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skaner, drukarka),
- doświadczenie w obsłudze programów i aplikacji (Microsoft Office, Microsoft Excel),
- umiejętność sprawnej organizacji pracy i pracy w zespole,
- dokładność i skrupulatność w wykonywaniu zadań,
- komunikatywność.
10. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach;
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia);
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat posiada nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych w Podkarpackim Zespole Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie.
11. Postanowienia końcowe:
1) Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 03.10.2025 r., do godz. 15:00
na adres: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór
na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym”. Szczegółowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 17 85 340 97 wew. 37 lub pisząc pod adres email: kadry@pzpw.pl
2) O zakwalifikowaniu do kolejnych etapów naboru kandydaci będą powiadomieni pocztą tradycyjną, elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
3) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
12. Ochrona danych osobowych:
Administrator: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie. Kontakt:
ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, e-mail: biuro@pzpw.pl. Inspektor ochrony danych osobowych: iod@pzpw.pl. Cel: Prowadzenie rekrutacji na wybrane stanowisko lub stanowiska pracy. Przysługujące prawa: prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia swoich danych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę) do innego administratora. Posiadacie Państwo także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie,
że wykorzystujemy informacje dotyczące Państwa osoby z naruszeniem przepisów prawa.
Macie Państwo także prawo wycofania zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji, w zakresie danych udostępnionych dobrowolnie, które nie działa jednak wstecz - oznacza to, że wywołuje skutek począwszy od momentu w którym zostało przekazane
do wiadomości Administratora. Fakt wycofania zgody pozostaje zatem bez wpływu na zgodność z prawem tego przetwarzania, którego dokonano przed momentem wycofania udzielonej wcześniej zgody.
Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach,
z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse
na jego uwzględnienie.
Polityka prywatności: www.pcen.pl lub https://pzpw.bip.gov.pl/ zakładce „Ochrona danych osobowych”
13. Załączniki do ogłoszenia:
- kwestionariusz osobowy
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat posiada nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych w Podkarpackim Zespole Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.docx (32,95 KB)
Klauzula_Informacyjna.docx (48,28 KB)
Oświadczenie - sygnaliści.pdf (17,05 KB)
Procedura zgloszń wewnętrznych PZPW.pdf (775,24 KB)