Leżajsk również doczeka się nowego centrum handlowego
LEŻAJSK. Inwestorem jest firma Refield. To już trzecie przedsięwzięcie tej firmy na Podkarpaciu w ostatnim czasie.

Fot. Retfield
Podobne obiekty handlowe Refiel zbuduje w Sanoku (Brama Biszczad - inwestycja już trwa) oraz w Łańcucie (prace projektowe). Teraz czas na Leżajsk.
Również i tam powstać ma Pasaż Leżajski. W jego ramach zbudowane zostaną obiekty o łącznej powierzchni 11 tys. m2. Podobnie jak w innych swoich obiektach, część przestrzeni zajmie przestrzeń dla operatora spożywczego, a pozostałą zajmą sklepy sieciowe i lokalnych marek z różnych branż. Powstanie też restauracja typu drive-thru oraz duży parking dla samochodów osobowych. W sumie 20 lokali.
Jak poinformowała firma, rozpoczął się już proces komercjalizacji inwestycji. Ta zaś miałaby się zakończyć w 2027 r.
Największą z realizowanych na Podkarpaciu inwestycji firmy jest sanocka „Brama Bieszczad”. Tam obiekt ma mieć powierzchnię ok. 23 tys. m2. W pięciu budynkach znajdzie się ok. 30 lokali oraz restauracja drive-thru. Dla zmotoryzowanych klientów centrum handlowe zaoferuje parking na ok. 450 aut. Pasaż Łańcucki ma mieć z kolei nieco ponad 11 tys. m2.
Jak informowała ona branżowe media, Leżajskiem interesowała się już od dłuższego czasu. Kuszący był zwłaszcza lokalny potencjał zakupowy - blisko 70 tys. mieszkanców powiatu leżajskiego oraz łatwość dojazdu do Leżajska klientów z okolicznych miejscowości (np. Giedlarowa, Wierzawice).
Firma Refield specjalizuje się w rynku komercyjnych nieruchomości, zwłaszcza obiektów handlowych typu „convenience”.