Specjalista ds. analiz (Podkarpackie Centrum Innowacji)
RZESZÓW.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0
Specjalista ds. badań i analiz
Opis stanowiska
Prowadzenie dialogu z przedstawicielami HR sektora w obszarach kapitału ludzkiego w zakresie pożądanych kompetencji;
Opracowanie szczegółowych planów badań;
Określenie zakresu, wybór metodyk i narzędzi badawczych;
Przeprowadzenie części badań zgodnie z opracowaną metodologią;
Nadzór nad powierzaniem oraz odbiorem wyników badań zlecanych podmiotom trzecim (usługa zamawiana);
Przygotowanie dla SRK informacji nt. wyników z prowadzonych badań;
Nadzór nad przygotowaniem raportów identyfikujących kompetencje najbardziej pożądane na rynku pracy sektora przemysłu lotniczego;
Monitorowanie pomiaru wskaźników w projekcie;
Współpraca z instytucjami na poziomie krajowym i regionalnym tworzącymi ramy kształcenia;
Organizacja spotkań umożliwiających podejmowanie dialogu z administracją rządową, samorządową na poziomie województwa oraz pracodawcami;
Organizacja warsztatów dla instytucji edukacyjnych i przedstawicieli przemysłu;
Nadzór nad opracowaniem informatora dla szkół i przedsiębiorców.
Wymagania stanowiska
Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: socjologia.
Wiedza poparta praktyką w tworzeniu metodologii badawczych, doborze próby, opracowaniu kwestionariuszy/scenariuszy badań, rekrutacji, kodowaniu ankiet/tekstu, sporządzaniu raportów, rekomendacji, dashboardów oraz artykułów eksperckich. Posługiwanie się różnorodnymi technikami badawczymi (desk research, PAPI, CAPI, CATI, CAWI, FGI, IDI).
Co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem badań, analiz danych, w tym:
udokumentowane minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia badań/analiz lub oceny jakości zleconych badań / analiz związanych z pozyskiwaniem wiedzy od przedsiębiorców na temat ich potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych.
wymagana znajomość: Obsługa oprogramowania do tworzenia i przeprowadzania ankiet online, np. LimeSurvey.
Umiejętność wyszukiwania informacji – wysokie zdolności analityczne.
Mile widziane:
Doświadczenie prowadzenia badań w branży lotniczej.
Doświadczenie w pracy z narzędziami Business Intelligence do analizy, np. Microsoft Power BI;
Obsługa oprogramowania do obróbki graficznej, wykorzystywanego do prezentowania wniosków i rekomendacji;
Doświadczenie w zakresie opracowywania dokumentacji związanej z wdrażaniem projektów UE;
Doświadczenie w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia w zakresie badań, współpracy z firmą prowadzącą badania, weryfikacji szczegółowych planów badań, zakresu, metodyk i narzędzi badawczych, odbieranie wyników badań zlecanych, opracowanie formy graficznej informacji i wniosków z prowadzonych badań;
Znajomość wytycznych dotyczących wdrażania projektów finansowanych ze środków UE.
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, z możliwością elastycznego dopasowania godzin;
Możliwość pracy hybrydowej – łączącej pracę zdalną z pracą w biurze;;
Reprezentowanie prestiżowej organizacji, zorientowanej na rozwój innowacyjności.
O pracodawcy
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o jest łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji, pracującym z firmami, uczelniami, jednostkami badawczymi, środowiskiem studenckim i startupami. Inwestujemy w projekty badawcze o wysokim potencjale komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek naukowych, animujemy współpracę z firmami oraz prowadzimy przestrzeń, narzędzia i projekty wspierające powstawanie prototypów i startupów.
Specjalista ds. badań i analiz - Podkarpackie Centrum Innowacji