Pracownik ds. obsługi biurowej
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
Obsługa kancelarii według instrukcji kancelaryjnej, w tym: przyjmowanie i wysyłka korespondencji zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, nadawanie listów i paczek oraz prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie, rozliczanie usług pocztowych, opisywanie faktur zakupu, przygotowywanie wniosków o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie wykonywanych zadań, wysyłka obowiązkowych egzemplarzy wydawnictw PCEN w Rzeszowie.
Obsługa administracyjno-biurowa spotkań, konferencji, targów, wydarzeń itp. Obsługa poczty elektronicznej PZPW.
Przygotowywanie pism według poleceń Dyrektora. Informowanie dyrektorów szkół, nauczycieli, pracowników JST o zasadach rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez PCEN.
Współpraca z archiwistą zakładowym w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego.
Umowa o pracę na czas określony od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 4 720 zł brutto
Wymagania
wykształcenie średnie ogólnokształcące
Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętność wykorzystania narzędzi cyfrowych w administracji.
Wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność budowania relacji w zespole.
Wiedza z zakresu administracji biurowej.
Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej.
Adres
Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów
E-mail: rekrutacja@pzpw.pl