Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj w Rzeszowie! Wybierz WSPiA!

Urzędnik w Kancelarii (urząd miasta)

Opublikowano: 2025-08-18 21:53:01, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.82.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty w Kancelarii Prezydenta (Biuro Prasowe i Komunikacji Społecznej) Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- co najmniej 4 – letni staż pracy, w tym doświadczenia zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo o stowarzyszeniach, Prawo prasowe oraz Kodeks postępowania administracyjnego,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta

Rzeszowa,

- znajomość funkcjonowania samorządów gminnych i ich struktur organizacyjnych,

- znajomość zasad działania funduszy strukturalnych i unijnych, w tym możliwości pozyskiwania środków finansowych z tych źródeł,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- sumienność; kreatywność, w tym umiejętność budowania relacji i prowadzenia konstruktywnego dialogu z przedstawicielami różnych środowisk; dyspozycyjność;

umiejętność planowania i organizacji pracy; umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia; odporność na stres; samodzielność i asertywność;

wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z jednostkami samorządu terytorialnego:

- nawiązywanie i podtrzymywanie bieżącej współpracy z gminami i powiatami należącymi do Aglomeracji Rzeszowskiej,

- udział w spotkaniach, forach i konsultacjach międzygminnych,

b) koordynacja działań Miasta Rzeszowa w ramach Stowarzyszenia Aglomeracja Rzeszowska:

- monitorowanie realizowanych projektów i inicjatyw w ramach aglomeracji,

- współpraca z biurem Stowarzyszenia i innymi członkami w zakresie planowania wspólnych działań,

c) przygotowywanie materiałów i opracowań:

- opracowywanie analiz, raportów, zestawień i dokumentów strategicznych dotyczących współpracy samorządowej,

- współudział w tworzeniu wspólnych projektów i wniosków aplikacyjnych, m.in. o środki zewnętrzne (w tym unijne),

d) wsparcie w realizacji wspólnych przedsięwzięć aglomeracyjnych:

- pomoc merytoryczna i organizacyjna przy wydarzeniach, konsultacjach czy projektach obejmujących kilka samorządów,

- udział w pracach grup roboczych i zespołów projektowych,

e) reprezentowanie Miasta Rzeszowa:

Innowator Podkarpacia 2025

- udział w spotkaniach, konferencjach i wydarzeniach dotyczących współpracy między samorządami,

- budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Rzeszowa jako lidera współpracy aglomeracyjnej,

f) monitorowanie możliwości współpracy i finansowania:

- identyfikowanie obszarów potencjalnej współpracy z innymi samorządami oraz instytucjami zewnętrznymi,

- śledzenie dostępnych programów, konkursów i funduszy wspierających rozwój regionalny i współpracę JST.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny, oraz zatrudnianiu osób

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Głównego Specjalisty w Kancelarii Prezydenta (Biuro Prasowe i Komunikacji Społecznej) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym

podpisem.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Załączniki:

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij