Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Studiuj w Rzeszowie! Wybierz WSPiA!
PKS Rzeszów - oferty pracy

Urzędnik w Centrum Kontaktu

Opublikowano: 2025-08-11 09:05:34, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.83.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektor w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich

(Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców) Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo lub nauk humanistycznych,

- doświadczenie w pracy związane z call/contact center (telefoniczne centrum obsługi klienta, infolinia i tym podobne),

- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o aktach stanu cywilnego, o dowodach osobistych, o podatkach i opłatach lokalnych, o gospodarce komunalnej, o ewidencji ludności, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo ochrony środowiska, Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- łatwość operowania słowem pisanym i kreowanie wypowiedzi,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),

- znajomość obsługi urządzeń biurowych,

- znajomość przynajmniej jednego języka obcego,

- sumienność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność argumentowania i asertywność, umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie obsługi mieszkańców z wykorzystaniem dostępnych na stanowisku pracy kanałów kontaktu, w ramach zakresu informacji i działań ustalonych dla pracowników w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Rzeszowa, zgodnie z obowiązującymi procedurami i zarządzeniami wewnętrznymi oraz aktami prawnymi obowiązującymi w Urzędzie,

- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie informatycznym,

- współpraca z komórkami organizacyjnymi realizującymi zgłoszenia wniesione za pośrednictwem systemów informatycznych w zakresie interwencji mieszkańców,

- udzielanie podstawowych informacji dotyczących spraw załatwianych w Wydziałach Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostkach Organizacyjnych Miasta Rzeszowa, dotyczących obowiązujących procedur przy załatwianiu wszelkich spraw urzędowych oraz innych wydarzeniach, akcjach informacyjnych, programach dla mieszkańców,

- udzielanie informacji i wyjaśnień mieszkaniom w ramach kierowanych zapytań i zgłaszanych spraw obywatelskich,

- reagowanie na reklamacje i opinie mieszkańców oraz przekazywanie wymagających takiego trybu postępowania zgłoszeń do właściwych Wydziałów Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostek Organizacyjnych Miasta Rzeszowa,

- przyjmowanie i rejestrowanie interwencji składanych za pośrednictwem zdalnych kanałów informacji,

- sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego,

- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej

Innowator Podkarpacia 2025

niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny, oraz zatrudnianiu osób

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich (Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35-064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,

35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub

pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na

podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych

osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą

przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych

kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury

naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu

pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć

w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania
 
Załączniki:

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij