Praca w Galerii Fotografii
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Specjalista ds. fotografii i produkcji materiałów wideo
w Galerii Fotografii Miasta Rzeszowa
Jeżeli jeśli jesteś osobą twórczą, posiadasz wiedzę i niezbędne doświadczenie w obszarze realizacji wystaw, fotografii oraz produkcji materiałów wideo, a do tego chcesz rozwijać swoje kompetencje w pracy na samodzielnym stanowisku, w samorządowej instytucji kultury z dużym potencjałem na przyszłość - prześlij nam swoją aplikację!
1. Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury,
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym),
- Wyjątkowe miejsce pracy, w ścisłym centrum Rzeszowa, z otwartym i pomocnym zespołem, wrażliwym na kwestie kultury wizualnej,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności m.in. poprzez osobisty kontakt z autorami i twórcami fotografii, udział w wizytach studyjnych, specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych dla pracowników instytucji kultury oraz dostęp do fachowej literatury.
Planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r.,
Czas pracy: zgodny z godzinami pracy GFMR, w wymiarze 8h dziennie.
2. Podstawowe obowiązki:
Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej oraz przygotowanie fotografii dla celów wystaw fotograficznych organizowanych i współorganizowanych przez Galerię Fotografii Miasta Rzeszowa, jak również zadania z zakresu kompleksowej produkcji materiałów wideo, w szczególności.:
- realizacja czynności związanych z procesem przygotowania i produkcji fotografii dla celów ekspozycji wystawienniczej (m.in. edycja materiałów, wykonanie wydruków galeryjnych, oprawa prac dla celów ekspozycyjnych);
- opracowanie - do celów publikacji wystawienniczej - analogowych i cyfrowych materiałów fotograficznych, zarówno własnych jak i powierzonych;
- wykonywanie wydruków wystawienniczych m.in. z wykorzystaniem sprzętu i technologii będących w posiadaniu Galerii, jak również w porozumieniu z zewnętrznymi dostawcami usług;
- kompleksowa realizacja i produkcja materiałów audiowizualnych dla potrzeb działalności kulturalnej galerii (m.in. nagrania wideo, wywiady, podcasty, transmisje online z wydarzeń oraz inne materiały zlecone);
- dokumentacja fotograficzna oraz filmowa wydarzeń organizowanych bądź współorganizowanych przez Galerię, jak również przestrzeni miasta Rzeszowa;
- prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem umów niezbędnych dla realizacji procesu produkcji wystaw i produkcji materiałów audiowizualnych – w tym umów licencji i umów dotyczących rozpowszechniania wizerunku;
- współpraca w zakresie przygotowania treści i prowadzenia mediów społecznościowych Galerii;
- obsługa techniczna sprzętu fotograficznego, projekcyjnego i nagłośnieniowego oraz urządzeń do digitalizacji materiałów analogowych;
- udostępnianie przestrzeni Galerii dla osób i grup odwiedzających wystawy.
Dodatkowe zadania na w/w stanowisku (między innymi):
- zakup albumów fotograficznych oraz wydawnictw branżowych do Czytelni Galerii;
- współpraca w zakresie aranżacji i bieżącej obsługi wystaw;
- współpraca w obszarze nadzoru nad przebiegiem i zakresem merytorycznym praktyk oraz staży odbywających się w Galerii;
- współpraca w zakresie wyboru i opiniowania prac do publikacji w ramach organizowanych bądź współorganizowanych wydarzeń kulturalnych;
- współpraca w zakresie czynności związanych z procesami naboru i rekrutacji na wydarzenia i warsztaty organizowane w ramach działalności kulturalnej Galerii;
- prowadzenie ewidencji pomocniczej licencji na oprogramowanie użytkowane w ramach bieżącej działalności Galerii;
- prowadzenie ewidencji pomocniczej wystaw i wydruków galeryjnych do wnętrz.
3. Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (fotografia, realizacja i produkcja wideo lub podobne);
- Udokumentowane doświadczenie (min. 2 lata) w pracy na samodzielnym stanowisku (doświadczenie w pracy w charakterze specjalisty ds. produkcji wideo, fotografii, multimediów bądź kuratora wystaw będzie dodatkowym atutem);
- Praktyczna znajomość obsługi sprzętu fotograficznego, oświetlenia studyjnego, systemów rejestracji audio - wideo oraz podobnych urządzeń;
- Praktyczna znajomość oprogramowania i narzędzi do montażu i edycji materiałów wideo;
- Doświadczenie w zakresie realizacji i produkcji wystaw;
- Praktyczna znajomość programów do edycji fotografii: Capture One, Affinity, Adobe;
- Kultura osobista i komunikatywność;
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i terminowość w realizacji powierzonych zadań;
- Umiejętność współpracy z zespołem oraz zdolność do pracy pod presją czasu;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Otwartość na rozwój kompetencji i poszerzanie wiedzy.
5. Wymagane dokumenty:
- CV wraz klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji;
- Krótkie uzasadnienie przesłania aplikacji;
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dotychczasowe doświadczenie, umiejętności, przynależność do organizacji i stowarzyszeń branżowych itp.,
- Oświadczenie Kandydata że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo w odniesieniu do pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.
6. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty (CV wraz z uzasadnieniem i załącznikami - dla załączników tekstowych preferowany format Adobe pdf) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:
rekrutacja@gfmr.pl do dnia 31.07.2025 r., do godziny 12:00, podając w tytule e-maila:
Specjalista ds. fotografii i produkcji materiałów wideo
Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą uwzględnianie w procesie rekrutacyjnym. Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej po zakończeniu procesu rekrutacji (Jednostki organizacyjne Miasta Rzeszowa - Nabór na wolne stanowiska pracy - Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszów
(erzeszow.pl).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Galeria Fotografii Miasta
Rzeszowa, ul. 3 Maja 9, 35-030 Rzeszów, reprezentowana przez Dyrektora Galerii.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail:
iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu
rekrutacyjnego, na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26
czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą przed zawarciem umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym
poza przepisy prawa – na podstawie udzielonej zgody.
4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą
przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
- dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach
przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,
- żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) –
na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych
w art. 18 RODO,
- cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn –
w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby,
której dane dotyczą,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony
danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy
RODO.
7. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania
decyzji ani nie będą profilowane.