Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Rekrutacja na studia WSPiA
PKS Rzeszów - oferty pracy

Praca w Galerii Fotografii

Opublikowano: 2025-07-31 08:41:50, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Specjalista ds. fotografii i produkcji materiałów wideo

w Galerii Fotografii Miasta Rzeszowa

Jeżeli jeśli jesteś osobą twórczą, posiadasz wiedzę i niezbędne doświadczenie w obszarze realizacji wystaw, fotografii oraz produkcji materiałów wideo, a do tego chcesz rozwijać swoje kompetencje w pracy na samodzielnym stanowisku, w samorządowej instytucji kultury z dużym potencjałem na przyszłość - prześlij nam swoją aplikację!

1. Oferujemy:

- Stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury,

- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym),

- Wyjątkowe miejsce pracy, w ścisłym centrum Rzeszowa, z otwartym i pomocnym zespołem, wrażliwym na kwestie kultury wizualnej,

- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności m.in. poprzez osobisty kontakt z autorami i twórcami fotografii, udział w wizytach studyjnych, specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych dla pracowników instytucji kultury oraz dostęp do fachowej literatury.

Planowana data zatrudnienia: wrzesień 2025 r.,

Czas pracy: zgodny z godzinami pracy GFMR, w wymiarze 8h dziennie.

2. Podstawowe obowiązki:

Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie wykonywanie dokumentacji fotograficznej oraz przygotowanie fotografii dla celów wystaw fotograficznych organizowanych i współorganizowanych przez Galerię Fotografii Miasta Rzeszowa, jak również zadania z zakresu kompleksowej produkcji materiałów wideo, w szczególności.:

- realizacja czynności związanych z procesem przygotowania i produkcji fotografii dla celów ekspozycji wystawienniczej (m.in. edycja materiałów, wykonanie wydruków galeryjnych, oprawa prac dla celów ekspozycyjnych);

- opracowanie - do celów publikacji wystawienniczej - analogowych i cyfrowych materiałów fotograficznych, zarówno własnych jak i powierzonych;

- wykonywanie wydruków wystawienniczych m.in. z wykorzystaniem sprzętu i technologii będących w posiadaniu Galerii, jak również w porozumieniu z zewnętrznymi dostawcami usług;

- kompleksowa realizacja i produkcja materiałów audiowizualnych dla potrzeb działalności kulturalnej galerii (m.in. nagrania wideo, wywiady, podcasty, transmisje online z wydarzeń oraz inne materiały zlecone);

- dokumentacja fotograficzna oraz filmowa wydarzeń organizowanych bądź współorganizowanych przez Galerię, jak również przestrzeni miasta Rzeszowa;

- prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem umów niezbędnych dla realizacji procesu produkcji wystaw i produkcji materiałów audiowizualnych – w tym umów licencji i umów dotyczących rozpowszechniania wizerunku;

- współpraca w zakresie przygotowania treści i prowadzenia mediów społecznościowych Galerii;

- obsługa techniczna sprzętu fotograficznego, projekcyjnego i nagłośnieniowego oraz urządzeń do digitalizacji materiałów analogowych;

- udostępnianie przestrzeni Galerii dla osób i grup odwiedzających wystawy.

Dodatkowe zadania na w/w stanowisku (między innymi):

- zakup albumów fotograficznych oraz wydawnictw branżowych do Czytelni Galerii;

- współpraca w zakresie aranżacji i bieżącej obsługi wystaw;

- współpraca w obszarze nadzoru nad przebiegiem i zakresem merytorycznym praktyk oraz staży odbywających się w Galerii;

- współpraca w zakresie wyboru i opiniowania prac do publikacji w ramach organizowanych bądź współorganizowanych wydarzeń kulturalnych;

- współpraca w zakresie czynności związanych z procesami naboru i rekrutacji na wydarzenia i warsztaty organizowane w ramach działalności kulturalnej Galerii;

- prowadzenie ewidencji pomocniczej licencji na oprogramowanie użytkowane w ramach bieżącej działalności Galerii;

- prowadzenie ewidencji pomocniczej wystaw i wydruków galeryjnych do wnętrz.

3. Wymagania:

- Wykształcenie wyższe kierunkowe (fotografia, realizacja i produkcja wideo lub podobne);

- Udokumentowane doświadczenie (min. 2 lata) w pracy na samodzielnym stanowisku (doświadczenie w pracy w charakterze specjalisty ds. produkcji wideo, fotografii, multimediów bądź kuratora wystaw będzie dodatkowym atutem);

- Praktyczna znajomość obsługi sprzętu fotograficznego, oświetlenia studyjnego, systemów rejestracji audio - wideo oraz podobnych urządzeń;

- Praktyczna znajomość oprogramowania i narzędzi do montażu i edycji materiałów wideo;

- Doświadczenie w zakresie realizacji i produkcji wystaw;

- Praktyczna znajomość programów do edycji fotografii: Capture One, Affinity, Adobe;

- Kultura osobista i komunikatywność;

- Odpowiedzialność, zaangażowanie i terminowość w realizacji powierzonych zadań;

- Umiejętność współpracy z zespołem oraz zdolność do pracy pod presją czasu;

- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

- Otwartość na rozwój kompetencji i poszerzanie wiedzy.

5. Wymagane dokumenty:

- CV wraz klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji;

- Krótkie uzasadnienie przesłania aplikacji;

- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dotychczasowe doświadczenie, umiejętności, przynależność do organizacji i stowarzyszeń branżowych itp.,

- Oświadczenie Kandydata że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo w odniesieniu do pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.

6. Termin i miejsce składania ofert:

Innowator Podkarpacia 2025

Wymagane dokumenty (CV wraz z uzasadnieniem i załącznikami - dla załączników tekstowych preferowany format Adobe pdf) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:

rekrutacja@gfmr.pl do dnia 31.07.2025 r., do godziny 12:00, podając w tytule e-maila:

Specjalista ds. fotografii i produkcji materiałów wideo

Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą uwzględnianie w procesie rekrutacyjnym. Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej po zakończeniu procesu rekrutacji (Jednostki organizacyjne Miasta Rzeszowa - Nabór na wolne stanowiska pracy - Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszów

(erzeszow.pl).

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Galeria Fotografii Miasta

Rzeszowa, ul. 3 Maja 9, 35-030 Rzeszów, reprezentowana przez Dyrektora Galerii.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail:

iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu

rekrutacyjnego, na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26

czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane

dotyczą przed zawarciem umowy,

- art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym

poza przepisy prawa – na podstawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do

uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą

przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

- dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach

przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,

- żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) –

na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),

- ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych

w art. 18 RODO,

- cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn –

w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby,

której dane dotyczą,

- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony

danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas

przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy

RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221

Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania

decyzji ani nie będą profilowane.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij