Praca biurowa w dziale kadr
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Specjalista ds. postępowań awansowych
Obowiązki:
Kompleksowa obsługa administracyjna postępowań w sprawach nadawania stopni nau-kowych doktora i doktora habilitowanego.
Prowadzenie dokumentacji oraz bieżąca komunikacja z kandydatami i członkami komisji.
Współpraca z Radą Dyscypliny oraz Działem Nauki UR.
Zapewnienie terminowości i zgodności postępowań z przepisami wewnętrznymi oraz kra-jowymi.
Wsparcie organizacyjne wydarzeń związanych z awansami naukowymi.
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 5 250 zł brutto + dodatek stażowy
Wymagania
znajomość języka angielskiego – poziom niższy średnio zaawansowany A2
wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze
Co najmniej 6-letni staż pracy.
Doświadczenie administracyjne w obszarze szkolnictwa wyższego (mile widziane doświad-czenie w zakresie awansów naukowych).
Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.
Umiejętność pracy z dokumentacją formalną oraz komunikatywność.
Pracodawca oferuje:
Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole Biura ds. Collegium Medicum.
Możliwość udziału w organizacji kluczowych procesów akademickich.
Rozwój zawodowy w strukturach Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Adres:
Uniwersytet Rzeszowski
al. Rejtana 16C, 35-959 Rzeszów
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 17 sierpnia 2025 r. na adres e-mail: cm@ur.edu.pl