Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Rekrutacja na studia WSPiA
PKS Rzeszów - oferty pracy

Urzędnik (obsługa szkół)

Opublikowano: 2025-07-21 22:12:57, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Dyrektor Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Chmielniku
z dnia 18.07.2025 r. 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIEGOWYCH W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W CHMIELNIKU

I. Nazwa i adres jednostki 
Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Chmielniku
36-016 Chmielnik 50

II. Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. administracyjno-księgowych 

III. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 

  4. wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne

  5. 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych obsługujących administracyjnie-księgowo jednostki oświatowe/żłobki

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki działalności placówek oświatowych, żłobków, znajomość przepisów oświatowych szczególnie ustawy prawo oświatowe, znajomość ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych,

  2. znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości (Finanse VULCAN) oraz znajomość obsługi pakietu programów MS Office (Word, Excel),

  3. posiadanie takich cech osobowości jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, 

  4. umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, punktualność,

  5. samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych,

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. pełnienie funkcji kasjera w ZEAS-ie polegającej na prowadzeniu gospodarki kasowo – pieniężnej samorządowych jednostek oświatowych, ZEAS-u, żłobka,

  2. ewidencjonowanie, naliczanie oraz rozliczanie opłat za pobyt dzieci przedszkolnych, ewidencjonowanie naliczanie oraz rozliczanie opłat za wyżywienie dzieci, uczniów,

  3. windykacja należności budżetowych z tytułu opłat za pobyt, wyżywienie, 

  4. prowadzenie składnicy akt ZEAS,

  5. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych obsługiwanych jednostek, księgowanie dokumentów z zakresu ZFŚS w/w placówek, prowadzenie kart ewidencji świadczeń socjalnych, sporządzanie umów na pożyczki z ZFŚS,

  6. naliczanie odpisu na Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych obsługiwanych jednostek,

  7. prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych poniżej 130 000,00 zł, przygotowanie i przeprowadzenie procedur, przygotowanie umów na realizacje usług dla obsługiwanych jednostek, 

  8. prowadzenie spraw zakresu organizacji dowożenia dzieci do szkół, w tym dowożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół,

  9. uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych,

  10. udział w pracach zespołu ds. Kontroli Zarządczej.

VI. Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy: pełny etat,

  2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę z tym, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy prace na stanowisku urzędniczym pierwsza umów o prace będzie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, 

  3. praca w siedzibie Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50. Bezpieczne warunki pracy, 

  4. stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze.

VII. Informacja o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. w czerwcu 2025 r., wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Chmielniku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • życiorys (CV)

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wzór – (załącznik nr 1 do ogłoszenia),

  • kopie dokument poświadczających wykształcenie,

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

  • oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata:

a)    posiadania obywatelstwa polskiego,
b)    posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c)    nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e)    Posiada stan zdrowia pozwalający na prace na stanowisku starszy referent.
(wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia)

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

IX. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Termin: 29.07.2025 r. do godz. 12.00

Wymagane dokumenty aplikacyjne, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko starszy referent ds. administracyjno-księgowych”, należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Chmielniku ( budynek Urzędu Gminy w Chmielniku - I piętro pok. Nr 10 ) w godzinach pracy Zespołu.

Dokumenty można również przesłać korespondencją poleconą ( decyduje data wpływu do Zespołu ).

Aplikacje złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chmielnik.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół 36-016 Chmielniku 50.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego oraz do wglądu oryginałów dokumentów złożonych w naborze.

Uwaga
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymogów formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać w Zespole Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Chmielniku (pok. 10) w terminie 3 miesiące od zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w terminie o którym mowa wyżej podlegają zniszczeniu.

Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno –Administracyjnego Szkół w Chmielniku

Agnieszka Ciura

Informujemy, że:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest dyrektor Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50,
- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: e-mail: rodo@chmielnik.pl
- dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- będą przechowywane nie dłużej niż 3 m-ce od zakończenia procesu rekrutacji,
- obowiązek podania danych wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jt. Dz. U. z 2024, poz. 1135) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2025 r., poz. 913) oraz innych przepisów szczególnych.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych

Załączniki:
1)    
kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1)
2)    
oświadczenie (załącznik nr 2)
3)    
oświadczenie RODO (załącznik nr 3)


Powyższa treść dokumentu opracowana w związku z obowiązującą ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440) w celu ułatwienia dostępu do dokumentów osobom ze szczególnymi potrzebami, narażonym na marginalizację lub dyskryminację m.in. ze względu na niepełnosprawność lub obniżony poziom sprawności z powodu wieku czy choroby.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij