Praca w ZUS (opracowanie decyzji i korespondencja)
RZESZÓW.

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
ZUS Oddział w Rzeszowie
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
wykształcenie średnie
Mile widziane
wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego (KPA)
umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą posiadającą:
umiejętność komunikacji
umiejętność współpracy
umiejętność rozwiązywania problemów
umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty
CV
list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
dokument potwierdzający posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
proces rekrutacji obejmować będzie test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu podanego w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Termin, do którego należy składać dokumenty 08-07-2025
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Aplikuj