Urzędnik w Zarządzie Zieleni - oferta
RZESZÓW.

Fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszów
OK.111.4.2025.AP
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektor do Działu Zieleni Miejskiej
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe: architektura krajobrazu, ogrodnictwo lub sztuka ogrodowa,
c) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni
praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszyć się nieposzlakowana opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni – co
najmniej 1 rok udokumentowanej pracy,
b) praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
o ochronie przyrody, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania
administracyjnego,
c) biegła umiejętność obsługi komputera: Pakiet Office,
d) mile widziana znajomość specjalistycznych programów: ARCHLine lub AutoCAD lub
QGIS,
e) predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, systematyczność, kreatywność,
umiejętność pracy w zespole,
f) mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy
wykonywaniu podobnych czynności (o których mowa w pkt 3).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zieleni w parkach i zieleńcach
oraz w pasach drogowych ulic miasta Rzeszowa,
b) nadzór nad realizacją zleconych prac,
c) wykonywanie projektów nasadzeń zieleni na terenie miasta Rzeszowa,
d) udział w nadzorowaniu realizacji zadań inwestycyjnych związanych z budową nowych
obiektów (obiekty rekreacyjno-sportowe, place zabaw itp.) oraz zadań remontowych
obiektów będących w utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,
e) przygotowanie formalne i merytoryczne dokumentacji na potrzeby udzielenia zamówień
publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej
130 000,00 zł,
f) przygotowanie merytoryczne dokumentacji na potrzeby uzyskania dofinansowania ze
środków UE lub budżetu państwa,
g) weryfikacja dokumentacji projektowych realizowanych przez jednostkę zadań,
h) dokonywanie w okresie gwarancyjnym przeglądów technicznych obiektów będących w
utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,
i) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw bieżących jednostki, nadzorowanych zadań
inwestycyjnych lub remontowych,
j) współpraca z Jednostkami i Wydziałami UM Rzeszowa oraz innymi organami w zakresie
prowadzonych spraw.
4. Informacja o warunkach pracy:
a) praca w Dziele Zieleni Miejskiej,
b) pełny wymiar czasu pracy,
c) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
d) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,
e) miejsce wykonywania pracy – siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,
f) wyjścia w teren (Miasto Rzeszów) w celu kontroli realizowanych umów.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych
kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów,
którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się
w gronie najlepszych kandydatów,
g) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone
własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Dziale Zieleni
Miejskiej”, w terminie do dnia 17 czerwca 2025 r.
Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy
ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,
Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.
Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod4@erzeszow.pl
lub pisemnie na adres administratora.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy
i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana
zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami
prawa.
W przypadku zatrudnienie w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez
okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej […] (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 z późn. zm.). Oferty
pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia
procedury naboru, a następnie dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone. Dotyczy to również
ofert niespełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego
terminu. W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do
kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania
przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów
przechowywania obowiązujących w przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych.
Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich
sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem, żądania usunięcia danych.
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców
danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca
zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM
Rzeszowa i na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie.
Do pobrania