Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
X Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju
Rekrutacja na studia WSPiA
PKS Rzeszów - oferty pracy

Urzędnik w Zarządzie Zieleni - oferta

Opublikowano: 2025-06-17 11:59:47, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszów

Fot. Grzegorz Bukała/UM Rzeszów

 

OK.111.4.2025.AP

Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Podinspektor do Działu Zieleni Miejskiej

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie wyższe: architektura krajobrazu, ogrodnictwo lub sztuka ogrodowa,

c) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

cieszyć się nieposzlakowana opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni – co

najmniej 1 rok udokumentowanej pracy,

b) praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,

o ochronie przyrody, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania

administracyjnego,

c) biegła umiejętność obsługi komputera: Pakiet Office,

d) mile widziana znajomość specjalistycznych programów: ARCHLine lub AutoCAD lub

QGIS,

e) predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, systematyczność, kreatywność,

umiejętność pracy w zespole,

f) mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy

wykonywaniu podobnych czynności (o których mowa w pkt 3).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zieleni w parkach i zieleńcach

oraz w pasach drogowych ulic miasta Rzeszowa,

b) nadzór nad realizacją zleconych prac,

c) wykonywanie projektów nasadzeń zieleni na terenie miasta Rzeszowa,

d) udział w nadzorowaniu realizacji zadań inwestycyjnych związanych z budową nowych

obiektów (obiekty rekreacyjno-sportowe, place zabaw itp.) oraz zadań remontowych

obiektów będących w utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,

e) przygotowanie formalne i merytoryczne dokumentacji na potrzeby udzielenia zamówień

publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej

130 000,00 zł,

f) przygotowanie merytoryczne dokumentacji na potrzeby uzyskania dofinansowania ze

środków UE lub budżetu państwa,

g) weryfikacja dokumentacji projektowych realizowanych przez jednostkę zadań,

h) dokonywanie w okresie gwarancyjnym przeglądów technicznych obiektów będących w

utrzymaniu ZZM w Rzeszowie,

i) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw bieżących jednostki, nadzorowanych zadań

inwestycyjnych lub remontowych,

j) współpraca z Jednostkami i Wydziałami UM Rzeszowa oraz innymi organami w zakresie

prowadzonych spraw.

4. Informacja o warunkach pracy:

a) praca w Dziele Zieleni Miejskiej,

b) pełny wymiar czasu pracy,

c) praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

d) obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych,

e) miejsce wykonywania pracy – siedziba Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,

f) wyjścia w teren (Miasto Rzeszów) w celu kontroli realizowanych umów.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób

niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i

społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych

kwalifikacjach i umiejętnościach,

d) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,

e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

f) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów,

którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się

w gronie najlepszych kandydatów,

g) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności

prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym

wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone

własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres:

Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Dziale Zieleni

Miejskiej”, w terminie do dnia 17 czerwca 2025 r.

Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy

ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.

 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony

osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informuję, że:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie,

Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów.

Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod4@erzeszow.pl

lub pisemnie na adres administratora.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy

i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana

zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami

prawa.

W przypadku zatrudnienie w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez

okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.

w sprawie instrukcji kancelaryjnej […] (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 z późn. zm.). Oferty

pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia

procedury naboru, a następnie dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone. Dotyczy to również

ofert niespełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły po upływie wyznaczonego

terminu. W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do

kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania

przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów

przechowywania obowiązujących w przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych.

Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich

sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez

wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej

cofnięciem, żądania usunięcia danych.

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy

i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu

rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców

danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca

zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM

Rzeszowa i na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie.

Do pobrania 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij