Referent w Urzędzie Miasta - oferta pracy
KOLBUSZOWA.

Fot. pixabay/CC0
BURMISTRZ KOLBUSZOWEJ
ogłasza nabór na trzy wolne stanowiska urzędnicze podinspektor w Referacie Podatków w Wydziale Finansów
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych;
c) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, finanse, rachunkowość lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku albo średnie: ekonomiczne, ogólne lub ime o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na tym stanowisku pracy i trzyletni staż pracy;
f) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
g) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 0 rachunkowości,
h) znajomość ustawy z dnia 131istopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
i) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa,
j) znajomość ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
k) znajomość ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym,
l) znajomość ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym,
m) znajomość ustawy z dnia 10 marca 2006 0 zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego do produkcji rolnej,
n) znajomość ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej ,
o) znajomość ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
p) znajomość ustawy z dnia 13 września 1966 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
q) znajomość uchwał podatkowych obowiązujących na terenie miasta i gminy Kolbuszowa,
r) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
s) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
b) mile widziany kurs obsługi kasy fiskalnej
c) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
d) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
e) znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
f) dobra znajomość programów: Microsoft Word, Microsoft Excel
g) umiejętność interpretacji przepisów, samodzielność, punktualność komunikatywność i opanowanie, odporność na stres, życzliwość wobec współpracowników i klientów urzędu, systematyczność, umiejętność organizacji pracy własnej, sumienność i skrupulatność, rzetelność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, otwartość na zmiany
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji podatkowej oraz dokumentacji dla wymiaru i poboru podatków lokalnych osób fizycznych oraz obsługa klientów,
b) wprowadzanie danych oraz ich weryfikacja w oparciu o informacje składane przez podatników, bądź uzyskane z innych Urzędów,
c) prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów i odpisów, księgowanie wpłat, windykacja zaległości, sporządzanie wniosków o ustanowienie hipoteki oraz wszczęcie egzekucji z nieruchomości, rozliczanie nadpłat,
d) prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie podatków lokalnych, w tym rozpatrywanie podań, pism, odwołań i zażaleń oraz postępowań dotyczących ulg i zwolnień ustawowych oraz gninnych; w oparciu o ordynację podatkową, RODO oraz ustawę o pomocy publicznej,
e) przeprowadzanie oględzin i kontroli podatkowych oraz czynności sprawdzających, zgodnie z ordynacją podatkową,
f) przyjmowanie i wprowadzanie do systemu wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, ich weryfikacja, przygotowywanie decyzji w tym zakresie oraz przygotowanie sprawozdań z nim związanych,
g) przygotowanie zaświadczeń oraz informacji z kart podatkowych na wniosek uprawnionych organów lub podatników,
h) przygotowywanie wniosków do Sądu o przeprowadzenie postępowań spadkowych po zmarłych podatnikach,
i) terminowe i rzetelne przygotowywanie danych do sprawozdań oraz wniosków,
j) obsługa klientów, rozliczanie sołtysów oraz inkasentów w zakresie podatków lokalnych,
k) prowadzenie postępowań w związku z pismami dotyczącymi ulg w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi, kontrola terminowości vwat, rozliczanie nadpłat oraz windykacja zaległości,
l) obsługa kasy w urzędzie.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
◦ zakres zadań na tym stanowisku wymaga korzystania ze sprzętu biurowego i komputerowego,
◦ praca w pełnym wymiarze.
◦ praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 0/0.
6. Okres na jaki zostanie zawarta umowa - pierwsza umowa na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
l) Curriculum Vitae (CV) z zamieszczoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 hvietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w aviązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (RODO), która powinna być potwierdzona podpisem '
2) list motywacyjny, z klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 hvietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrevwy 95/46/WE (RODO), która powinna być pomierdzona podpisem
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania w Urzędzie lub na stronie (Kwestionariusz.pdf https://jo.bip.kolbuszowa.pl/static/img/k06/mgops/Nabor/Kwestionariusz.pdf ),
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom wraz z suplementem),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, (druk do pobrania w Urzędzie lub na stronie (www.kolbuszowa.pl, ),
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach oraz doświadczeniu.
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
o złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty o spełniają wszystkie wymagania formalne umieszczone w ogłoszeniu o naborze
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16 czerwca 2025 bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, z dopiskiem „ Dotyczy naboru
na trzy wolne stanowiska podinspektor w Referacie Podatków w Wydziale Finansów”, decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17/ 2271333 wew. 236.
Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.bip.kolbuszowa.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej.
Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
wzory-owiadcze-niezbednych-w-celu-rekrutacji(1755).pdf