Urzędnik w Centrum Usług Wspólnych
POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0
DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ŚWILCZA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Referenta w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Centrum Usług Wspólnych
Świlcza 164,
36 - 072 Świlcza
Liczba stanowisk pracy: 1 etat
1. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) min. 4- letni staż pracy,
3) obywatelstwo polskie,
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
6) nieposzlakowana opinia,
7) odpowiedni stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
8) znajomość przepisów prawa oświatowego.
2. Preferowane kwalifikacje dodatkowe:
1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
2) wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub administracji,
3) min. 1 - roczny staż w jednostkach sektora budżetowego,
4) znajomość zagadnień płacowych i kadrowych,
5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, samorządowych jednostek budżetowych,
6) znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
7) znajomość przepisów z zakresu ustawy o sprawozdawczości świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
8) znajomość przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
9) umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel,
1 O) znajomość programów finansowych, kadrowo-płacowych, rozliczeniowych - preferowana znajomość programów firmy Vulcan, programu Płatnik, e-PFRON2,
11) umiejętność analizy i syntezy informacji,
12) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
13) poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
14) rzetelność, dokładność, terminowość,
15) obsługa urządzeń biurowych.
3. Zakres zadań, warunki pracy oraz wymagane dokumenty:
1) Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku w szczególności należeć będzie:
a) terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych,
b) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretację,
c) sporządzanie
sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych, GUS- w zakresie danych płacowych,
d) sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, dochodów do organu prowadzącego,
e) sporządzanie list płac jednostek obsługiwanych oraz obsługa programu Płatnik, e-PFRON2,
f) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,
g) przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków,
h) przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym,
i) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
j) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,
k) inne czynności zlecone przez przełożonego.
2) Warunki pracy:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzinny tygodniowy czas pracy,
b) zatrudnienie w ramach umowy o pracę, na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony,
c) pakiet socjalny,
d) praca na miejscu w Centrum Usług Wspólnych, Świlcza 164,
e) praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
3) Wymagane dokumenty:
a) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załącznika),
b) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy np. zaświadczenie z zakładu pracy o zatrudnieniu),
e) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
h) własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wg załącznika),
i) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje w zakresie objętym
j) wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia), oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
W maju 2025 r. w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych nie osiągnął 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym, imieniem i nazwiskiem z dopiskiem:
,,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza"
w Centrum Usług Wspólnych 18; 36-072 Świlcza 164 lub przesłać pocztą:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza
36 - 072 Świlcza 164,
w terminie do dnia: 20 czerwca 2025 r. do godz. 15.00
Dokumenty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Centrum Usług Wspólnych.
Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, miejscu przeprowadzenia
rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Świlcza www.bip.swilcza.com.pl .
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie