Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
X Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju
Rekrutacja na studia WSPiA

Asystent, asystentka ds. administracyjnych

Opublikowano: 2025-06-02 16:39:16, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Obowiązki:

- Obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji

- Wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców;

- Kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji przez zewnętrzne podmioty (biura rachunkowo-księgowe, kancelarie prawne i inne wyspecjalizowane podmioty BPO)

- Wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami orz instytucjami zewnętrznymi (sekretariat)

- Zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego

- Organizowanie stanowiska pracy zespołu badawczego Agencji oraz pracowników spółek powiązanych Grupy WW, w tym przestrzeganie zasad BHP, ppoż. i ochrony środowiska, a także poufności

i bezpieczeństwa danych (RODO) oraz bezpieczeństwa informatycznego.

- Rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów, opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami, partnerami strategicznymi grupy spółek powiązanych oraz podwykonawcami;

- Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami office asystenta

Płaca od 4 700 zł brutto

Umowa o pracę na okres próbny

Cały etat, jedna zmiana

Wymagania

wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutem

a) Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy;

b) Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków;

c) Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw;

d) Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy;

e) Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów;

f) Organizacja konferencji stacjonarnych oraz online

g) Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;

Staż pracy ogółem:

Dane pracodawcy

Pracodawca:

GRUPA WW GOVTECH SP. Z O.O.

UL. KRECZMERA, 35-065 Rzeszów,

Numer telefonu:784 405 838

E-mail: biuro@grupaww-govtech.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij