Przedstawiciel handlowy
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji
- Doradztwo techniczne i sprzedaż rozwiązań audio-video i oświetleniowych.
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktowych
- Monitorowanie rynku i konkurencji
- Realizacja celów sprzedażowych
- Tworzenie i publikowanie atrakcyjnych treści marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, itp.)
- Prowadzenie i moderowanie firmowych profili w mediach społecznościowych
- Angażowanie użytkowników i budowanie społeczności wokół marki
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca od 4 800 zł brutto
Godzina zakończenia pracy: 16:00
Wymagania
znajomość języka angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wykształcenie średnie ogólnokształcące
prawo jazdy kat. B
dobra obsługa komputera
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
dobra organizacja pracy
Samodzielność i inicjatywa w działaniu
Adres: Controlav sp. z o.o.
ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
E-mail: rekrutacja@controlav.pl