Życzenia starosty rzeszowskiego Krzysztofa Jarosza
Życzenia przewodniczącego Sejmiku Jerzego Borcza wraz prezydium
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik do spraw administracyjno-księgowych

Opublikowano: 2025-04-21 17:39:22, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

TARNOBRZEG.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu

39-400 Tarnobrzeg Konfederacji Dzikowskiej 20

 

Ogłoszenie nr 150869 / 17.04.2025

 

Referent

Do spraw: administracyjno-księgowych Zespół ds. finansowo-księgowych oraz ds. administracyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Osoba na tym stanowisku:

Prowadzi ewidencję księgową, sporządza analizy i sprawozdania w zakresie budżetu zadaniowego.

Przygotowuje dane i sporządza sprawozdania dotyczące kosztów poniesionych na realizację programów zwalczania i monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.

Weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe.

Dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP.

Prowadzi sprawy związane z ZFŚS.

Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz systemy finansowo - księgowe.

Przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych, finansowych, sprawozdań GUS.

Przygotowuje i sprawdza dokumentację z wykonywanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń.

Prowadzi sprawy pracownicze.

Współpracuje z Głównym Księgowym w sprawach finansowo - księgowych.

Wykonuje inne czynności wynikające z potrzeb bieżących.

Realizuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Księgowego.

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie ekonomiczne

Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze księgowości budżetowej oraz 1 rok w obszarze spraw pracowniczych.

Co najmniej podstawowa znajomość zasad księgowości budżetowej.

Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Exel).

Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.

Znajomość ustawy o rachunkowości.

Znajomość ustawy o Finansach Publicznych.

Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Zdolność analitycznego myślenia.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe ekonomiczne

Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.

Umiejętność zastosowania w praktyce zdobytego doświadczenia.

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnsprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze.

 

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-06-01

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

 

Aplikuj do 30 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150869"

na adres:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu

ul. Konfederacji Dzikowskiej 20

39-400 Tarnobrzeg

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 015 822-27-52

lub mailowego na adres: sekretariat@piw.tarnobrzeg.pl

Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2025

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu, ul. Konfederacji Dzikowskiej 20, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 015 822-27-52

Kontakt do inspektora ochrony danych: 664-085-957; inspektor@ethna.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje z mocy prawa.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij