Urzędnik do spraw administracyjno-księgowych
TARNOBRZEG.

Fot. pixabay/CC0
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu
39-400 Tarnobrzeg Konfederacji Dzikowskiej 20
Ogłoszenie nr 150869 / 17.04.2025
Referent
Do spraw: administracyjno-księgowych Zespół ds. finansowo-księgowych oraz ds. administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi ewidencję księgową, sporządza analizy i sprawozdania w zakresie budżetu zadaniowego.
Przygotowuje dane i sporządza sprawozdania dotyczące kosztów poniesionych na realizację programów zwalczania i monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.
Weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe.
Dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP.
Prowadzi sprawy związane z ZFŚS.
Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz systemy finansowo - księgowe.
Przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych, finansowych, sprawozdań GUS.
Przygotowuje i sprawdza dokumentację z wykonywanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń.
Prowadzi sprawy pracownicze.
Współpracuje z Głównym Księgowym w sprawach finansowo - księgowych.
Wykonuje inne czynności wynikające z potrzeb bieżących.
Realizuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Księgowego.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze księgowości budżetowej oraz 1 rok w obszarze spraw pracowniczych.
Co najmniej podstawowa znajomość zasad księgowości budżetowej.
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Exel).
Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
Znajomość ustawy o rachunkowości.
Znajomość ustawy o Finansach Publicznych.
Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Zdolność analitycznego myślenia.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
Umiejętność zastosowania w praktyce zdobytego doświadczenia.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnsprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-06-01
Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Aplikuj do 30 kwietnia 2025
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 150869"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu
ul. Konfederacji Dzikowskiej 20
39-400 Tarnobrzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 015 822-27-52
lub mailowego na adres: sekretariat@piw.tarnobrzeg.pl
Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnobrzegu, ul. Konfederacji Dzikowskiej 20, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 015 822-27-52
Kontakt do inspektora ochrony danych: 664-085-957; inspektor@ethna.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje z mocy prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane