Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Urzędnik - stanowisko ds. organizacji

Opublikowano: 2025-04-09 22:13:22, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Stanowisko ds. organizacji i analiz

ZUS Oddział w Rzeszowie

Wydział Organizacji i Analiz

Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

 

Zadania

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia projektowanie struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych (TJO).

 

Wymagania

Wymagania niezbędne:

wykształcenie wyższe

minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji i zarządzania, ubezpieczeń społecznych, obsługi prawnej, ekonomii, administracji publicznej

minimum 1 rok stażu pracy ogółem

 

Mile widziane:

wykształcenie wyższe z zakresu: organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka

studia podyplomowe: organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne

 

Wymagania dodatkowe:

znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego

znajomość standardów i wytycznych kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, wydanych na podstawie art. 69 ust. 3 i 4 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

umiejętność obsługi pakietu MS Office

orientacja na jakość

orientacja na cel

umiejętność podejmowania decyzji

umiejętności negocjacyjne

umiejętność rozwiązywania problemów

innowacyjność

umiejętność stosowania przepisów

 

Wymagane dokumenty:

CV

list motywacyjny

skany dokumentów potwierdzających wykształcenie

skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Termin, do którego należy składać dokumenty: 21-04-2025

 

Oferujemy

Dodatkowe informacje:

poszukujemy 2 kandydatów na to stanowisko

proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną

dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana

oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób

z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy,

sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.

polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

konieczność poruszania się po całym obiekcie,

budynek 4-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,

stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,

przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,

drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Aplikuj

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij