Urzędnik - stanowisko ds. organizacji
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Stanowisko ds. organizacji i analiz
ZUS Oddział w Rzeszowie
Wydział Organizacji i Analiz
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia projektowanie struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych (TJO).
Wymagania
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe
minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji i zarządzania, ubezpieczeń społecznych, obsługi prawnej, ekonomii, administracji publicznej
minimum 1 rok stażu pracy ogółem
Mile widziane:
wykształcenie wyższe z zakresu: organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka
studia podyplomowe: organizacja i zarządzanie, ubezpieczenia społeczne
Wymagania dodatkowe:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
znajomość standardów i wytycznych kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, wydanych na podstawie art. 69 ust. 3 i 4 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
umiejętność obsługi pakietu MS Office
orientacja na jakość
orientacja na cel
umiejętność podejmowania decyzji
umiejętności negocjacyjne
umiejętność rozwiązywania problemów
innowacyjność
umiejętność stosowania przepisów
Wymagane dokumenty:
CV
list motywacyjny
skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 21-04-2025
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
poszukujemy 2 kandydatów na to stanowisko
proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
budynek 4-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Aplikuj